_17_

278 33 8
                                    

          Гледна точка на Шон:

-Мендес какво означават тези клипове?!

-Имахме спор с Хейли вчера. Просто тя прекали.

-Не ме интересува кой е прекалил, а защо не си защитил Хейли, а някаква си там!

-Тя си има име и аз не съм длъжен да я защитавам!

-Заради тези клипове, в които защитаваш онази сега хората си мислят, че с Хейли не сте гаджета! Колебаят се и си мислят, че всичко е нагласено и не сте истинска двойка!

-Защото може би не сме и аз не мога да я понасям! Не аз не мога да дишам дори един и същ въздух с нея!

-Не ме интересува това! За пред пресата си гадже с Хейли! Гледай пред хората да се държиш все едно сте, а през другото време си се карайте!

-Защо е нужно?

-Защото така сме се разбрали с нейният продуцент! Щом утре си на училище ще сядаш до нея и ще сте си заедно! Не искам други подобни клипове и снимки!

-Но аз сядам с приятелите си.

-Еми ще я поканиш при вас, но момичето от клиповете гледай да не се навъртя около теб. Дори не си говорете! Ясен ли съм?!

-Да... -казах меко казано бесен и излязох от хола

-----------------------------------------------------
           Гледна точка на Ива:

Най-сетне е петък и е уикенд!
Тъкмо влязох в столовата и се запътих към масата на момчетата, защото мернах кестеняво-русата коса на Джес.
Днес съм си взела зелена ябълка и овесената каша от вкъщи, защото сутринта имах време. Да не повярва човек.
Бях на крачки от Джес, когато видях нещо и ми се прииска да избягам или да е само кошмар.
Видях... аз видях... дори не искам да го кажа.
Видях Хейли да седи до Шон и на практика тя почти беше върху него. Щом ме видя се усмихна злобно и целуна Шон по бузата.
Щом видях това, че Шон изобщо дори не се съпротиви и не ѝ каза нищо отидох до Джес и треснах храната си пред нея.

Всички ме погледнаха.

-О устатката се ядоса... -изграчи Хейли и се усмихна

-Ива виж.. -започна Джес, но аз я прекъснах

-Моля те изяж го. На мен ми се отдяде рязко.-казах и преглътнах щом погледа ми се засече с този на Шон

Обърнах поглед гневно от него и бързо излязох от стола.
Сълзи започнаха да се стичат от очите ми.
Влязох в салона и взех една баскетболна топка и излязох на двора.
Започнах със всичка сила да удрям коша с топката като дори не се стараех да оцеля. Просто си изкарвах гнева на топката.
След известно време спрях и седнах под коша като се опрях на основата му.
Оставих топката до мен и започнах да изтривам сълзите си.

         Гледна точка на Кам:

Вече търсих Ива пет минути и на практика пробягах цялото училище по етажи. Спрях до салона за да си почина и забелязах, че вратата не е затворена плътно.
Влязох вътре и я видях да стой на двора сама под коша.
Стана ми толкова гадно.
Изтичах на двора и клекнах пред нея.
Тя ме погледна, а аз просто я прегърнах. Веднага тя обви ръце около мен и усетих горещите ѝ сълзи по врата ми.
Погалих главата ѝ и седнах като тя не пусна врата ми.

-Спокойно... -подшушнах в ухото ѝ
Тя само ме притисна повече към нея и се сгуши в сгъвката на врата ми.
Постояхме малко така докато тя не вдигна глава и ме погледна.
Очите ѝ бяха станали кристално светло сини и доста зачервени.

-Кам,защо Хейли беше там? Защо Шон не направи нищо?! Какво съм му направила,за да не ми каже и една дума?! -изрече едва тя и още една сълза се стече от окото ѝ

-Не знам. Вчера продуцента влетя бесен в къщата и говореха в хола. Нищо не съм чул.-казах ѝ въпреки, че знаех защо

Не искам аз да ѝ обяснявам, защото не е моя работа.

Аз станах и ѝ подадох ръка за да стане. Тя стана и взе топката и я остави в салона.
Щом излязохме от салона звънеца би и аз ѝ се усмихнах като завих по коридора.

            Гледна точка на Ива:

Бързо влязох в стаята.

-Госпожице Лазарова защо закъснявате за часът ми? -попита госпожата по Музика

-Извинете бях малко емоционално нестабилна. -казах и се огледах

Всички погледи бяха забити в мен

Щом зърнах розаво-русата перушина на Хейли придружена с Шон до нея исках да избягам, но не можех.
Погледнах я злобно и седнах на най-задният чин до прозореца и на практика се разлях на чина.
Не мога да я гледам тази кур*а наистина!
Аз не знам дори какво трябва да си мисля.
Усетих вибриране в задният джоб на дънките ми.
Извадих телефона си и го отключих.

Шон: Ива добре ли си?

Сладурана: Да просто чудесно!

Шон: Трябва да ти обясня после.

Сладурана: И какво ще ми обясняваш? Говори си с Хейли.

Шон: Не е това, което изглежда! Моля те нека поговорим.

Сладурана: Ами какво е Шон!?

Шон: Моля те!

Щом прочетох това вдигнах поглед и засякох неговият.
Той беше унил и все пак реших да ми обясни.
Все пак не съм му гадже или нещо от сорта...

Сладурана: Добре.

Шон: В 4 на надписа.

-----------------------------------------------------
Хей,😁
трябва да признаете, че се старая за тази история. Знам, че главата не е толкова дълга, но такава е по план.
Ако главата ви е харесала може да ми дадете звездичка🌟

Думи: 889

The same old storyWhere stories live. Discover now