_2_

469 47 21
                                    

            Гледна точка на Шон:

Да ѝ пиша ли, да не ѝ ли пиша???!
Оффф... ще ѝ пиша и това си е.

@shawnmendes: Хей мистериозна😁

@iva_19980808: О перфектнии как си? 😁

@shawnmendes: Ами да кажем добре. Ти?

@iva_19980808: Ами горе-долу, но вече ме караш да се усмихвам като олигофрен😅.

@shawnmendes: Защо какво ти е?

@iva_19980808: Ами нищо особенно просто бфф-тата ми бият пълен игнор днес, а и по принцип😒.

@shawnmendes: Е защо те пренебрегват?

@iva_19980808: Гаджетата😒

@shawnmendes:  Ауууу ясно...

@shawnmendes: Не го мисли толкова все пак нали знаеш как като имаш гадже все му обръщаш внимание и забравяш приятелите за момент. Това е нормално☺.

@iva_19980808: Предполагам...

@shawnmendes:  Добре стига си се мусела. 

@shawnmendes: Искам да се усмихнеш широко😁

@iva_19980808:  Ем и аз искам да се усмихна ама не мога ей така😂.

@shawnmendes:  Добре как да те накарам да се усмихнеш? 😊

@iva_19980808:  Ами... много просто.

@shawnmendes: Е кажи де😁

@iva_19980808: Ама ще е малко нахално...

@shawnmendes: Ти по принцип си си малкоо нахалничка така, че кажи😁.

@iva_19980808: Ами..... ако ти ми пратиш снимка,на която се усмихваш и аз ще се усмихна😁😊.

@shawnmendes:  Е то има многоооо снимки в интернет как се усмихвам.

@iva_19980808: Е знам,повярвай знам, но искам да се снимаш сега😁. Не забравяй, че много те обичам😊.

@shawnmendes:  Ама сега косата ми не е отправена и се излежавам цял ден...

@iva_19980808:  Е и аз съм така споко ти винаги си сладичък и много красив 😁😇.

@shawnmendes: Е как да ти откаже човек след тези много сладки слова за моа😁.

@iva_19980808: Йееее ама да е със зъбки😁.

@shawnmendes: За теб всичко ми лейди😁.

Така трябва да изглеждам максимално естествен.
Реших да стана от леглото, в което вероятно има отливка на тялото ми от лежане и си облякох суичъра.
И накрая,но не и на последно място се усмихнах. Каквато и да е снимката я пращам.

*@shawnmendes изпрати снимка*

@shawnmendes:  Е усмихна ли се😁?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@shawnmendes:  Е усмихна ли се😁?

@iva_19980808: Ай колко си сладичъкккк 😍😍😍😍😍❤

След като прочетох това се зарадвах, но и някакси се  изчервих? Това момиче не е случайно...

@iva_19980808: Така съм се усмихнала, че и къниците ми се виждат😁😁.

@shawnmendes: Ааа мерси😁😊😅.

@iva_19980808: Факти какво да ти кажа😂😅.

@shawnmendes: Стига си преувеличавала😅😅.

@iva_19980808:  Ама аз сега съм със скромена в подбора на епитети към теб😁😅

@shawnmendes:  Така ли? Но тук косата ми е щракнаха на където си иска, едното ми око е по-свито от другото ,усмивката не ми е перфектна...

@iva_19980808: Колко си самокритичен..., а мислех, че аз съм много критична към себе си.

@shawnmendes: Ами такъв съм си... 😁

@iva_19980808:  Както и да изглеждаш за мен ще си винаги перфектен❤.

Това беше най-милото нещо, което някой ми е казвал...

@iva_19980808:  А и да знаеш, че тази снимка отива за тапет на телефона ми😅😁

@shawnmendes: Ама ако ще ме слагаш за локскрийн поне ми избери по-хубава снимка де мистериозна 😄.

@iva_19980808:  Аз колко пъти да ти кажа, че за мен ти си перфектен?! Стига спори с мен. Вече я сложих за локскрийн перфектнии 😁.

@shawnmendes: Никой не е перфектен мила.

@iva_19980808: Не разбираш ли? Аз знам, че не си перфектен все пак си човек, но за мен ти си перфектен и такъв ще си останеш...

      * @iva_19980808 е офлайн*

След като прочетох последното съобщение от нея облегнах глава назад и се усмихнах. Тя просто ме остави без думи...

- Ах тази мистериозна... -казах тихо и по-скоро на себе си

-----------------------------------------------------
Е това е за днес.
Как е?
Опитвам се да ъпдейтва често и май се получава.
Дано да ви е харесало, а ако е така може да дадете една звездичка😊.

Думи:  628

The same old storyWhere stories live. Discover now