Demir uyanır uyanmaz hızla yataktan kalkıp kısa bir duş aldı .
Hala uyuyan Ezo'nun alnından öpüp üzerini giyinmeye başladı.
Küçük karısının merak etmemesi için bir not bırakıp evden çıktı .
Karşı dairenin önüne gelince ellerinin titrediğini hissetti.
Cebindeki anahtarı çıkarıp kapıyı açtı yatak odasına geçince karşısında ayağı bir yerde kolu başı bir yerde uyuyan Olcay ile gülümsedi .Yatağın karşısındaki sandalyeye oturup bacak bacak üstüne attı .
Farkındaydı bu adam ablası ile ilgili bir şeyler çeviriyordu.
Demir öyle bir çıkmazda hissediyordu ki bu durumun hayalini kurup sevinemiyordu bile.
Ayağını kaldırıp yatağa vurmaya başladı .
"Koğuş kalk ! Koğuş kalk diyorum !""Ulan Demir ulan Demir bir kerede uykumun içine etme be abi "
"Hadi Olcay kalk salondayım çabuk gel ve anlat Ahu'yu buldun mu ? Kaç gündür ne işler karıştırıyorsun ? Hem benimde sana anlatacaklarım var ."
Olcay uyku sersemi adamın yaptıklarını nasıl anladığını merak ederek yataktan kalktı.
Uyku mahmuru salona geçip Demir'in karşısına geçti .
"Nereden anladın Ahu'yu bulduğumu ?"
"Kaç yıllık kardeşimsin bırakta bileyim ! Nerede şimdi nasıl iyi değil mi ?"
"Merak etme her şey kontrolüm altında asıl sen anlat Şahin bey ile şirket işi komple bitmiş ,neler oluyor ?"Demir ellerini birleştirip sıkıntı ile nefes aldı .
"İşler öyle karıştı ki Olcay arap saçı gibi oldu ."
"Demir kısaca anlat işte ""Asuman abla Ezo'nun annesiymiş "
"Oha yok artık ! Sen ciddi misin !"
"Dahası var Halil Kozan İstanbul Mardin kaçakçılık hattında bayağı pay sahibi biriymiş "
"Ezo'nun babası !"
"Ezo'nun amcası ,babası yıllar evvel öldürülmüş ."
Olcay kafası karışmış bir şekilde Demir'e baktı .
Sehpanın üzerinde duran suyu bardağa doldurup kafasına dikti.
"Sen şunu bana bir en baştan anlat hiç bir şey anlamadım bu ne lan brezilya dizisi mi çekiyoruz ?"
Demir derin bir nefes çekip Şahin Bey'in anlattığı her şeyi Olcay'a anlattı .
"İşler arapsaçına dönmüş be kardeşim ." Peki şimdi ne olacak Asuman ablayı nasıl koruyacaksın ?"
"Bilmiyorum bildiğim tek şey yaşadığını bir an önce herkes öğrenmeli, Karaaslan ailesindenmiş belki onlar sahip çıkar ."
"Umarım sonuçta yıllar evvel kaçmış doğuda kaçan kızları affetmeyi bırak 20 yıl önce cinayet işleniyordu hala bazı kesimlerde bu devam bile ediyor sende biliyorsun ."
"Haklısın bu işten nasıl kurtulacağız bilmiyorum." Demir saçlarını sıkıntı ile karıştırdı.
"Ben her daim yanındayım birlikte bir yol elbet buluruz . Senin bacanak Ali belki o da yardım eder ."
"İyi adam Ali gerekirse ondan da yardım isteriz. Zaten bilmek zorunda Narin'e de anlatmamız gerekecek .İki kız içinde zor olacak Olcay annesiz babasız büyümüşler bir tek Ahmet sevgi vermiş Bilal'de korumuş .Anne sevgisine muhtaçlar özellikle Narin babasının onu annesinin ölümüne sebep olduğu için sevmediğini düşünüp yıllarca vicdan azabı çekmiş ."
"Zor hayatları olmuş ,hangimizin ki kolaydı gerçi ? Güçlü kadınlar Ezo'da Narin'de ablan Ahu'da eminim çok güçlüler atlatacaklar Demir .Zaman hepimizi iyileştirecek iyi düşünelim iyi olsun ."
Demir Olcay'ın sözlerine inanmak istedi . Arkadaşının yanında olduğunu bilmek bile ona iyi gelmişti .
Ablasının adı aklına gelince içi sıkıldı bunca yıl onu bulmak için çabalarken şimdi yanına gitmeye sarılmaya cesareti yoktu .
"Ablam o nasıl iyi mi ?"
"Merak etme onlar güvenilir bir yerdeler ve çok iyiler ."
"Onlar derken ?"
"Ahu'nun bir kızı var Demir dayı olmuşsun ."
"Anlamadım kızı mı var ? Babası kim ?"
"Nasıl sorayım , ablanı görünce kendin sorarsın babası kimmiş ."
Demir sıkıntılı bir şekilde Olcay'a baktı.
"Teşekkür ederim iyi ki varsın .Sen olmasan ben ne yapardım bilmiyorum ."
"Teşekkür etme senin sayende yaşıyorum ve kiralık katil olmadım. Sen olmasaydın ."deyip sustu.
"Hadi boşver bu konuyu da bir daha açma sen kiralık katil değilsin .İyi bir adamsın ve eminim sende bir gün yuvanı kuracaksın .Olcay ben artık her gün bunun hayalini kuruyorum. Akşam dükkanımı kapatıp evde bekleyen karıma ,çocuklarıma elimde alışveriş torbalarıyla gitmek istiyorum . Kapıda Ezo ve çocuklarım beni karşılasın karımla aramda tek tartışma unuttuğum yoğurt olsun istiyorum . Artık tek hayalim bunun gerçek
olması "
"Umarım Demir umarım kurduğun aile hayaline ikimizde sahip oluruz ."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yolum Sana Düştü ♠️
General FictionBir günde değişen iki hayat ... Narin ve Ezo İki kardeş ,ağa kızları abileri sevdiğini kaçırınca iki kızın yolları ayrılır . Biri berdel olur kuma olur diğeri hiç bilmediği bir adamın karısı olup Ankara'ya gider . Yolum sana düştü . Bir kardeşlik...