Ο αντίχειρας του άρχισε να χαϊδεύει τα χείλη μου, ενώ τα μάτια του ήταν καρφωμένα στα δικά μου.
Αυτά τα σοκολατί μάτια, παρόλο που ήταν συνηθισμένο χρώμα, είχαν κάτι το μαγικό.
"Είσαι τόσο όμορφη μωρό μου" βγήκαν οι λέξεις από τα χείλη του τόσο γλυκά, που με έκανε να λιώσω. "Και χαίρομαι που θα είσαι το παιχνίδι μου" συνέχισε ενώ έδωσε ένα φιλί στον λαιμό μου.
Έκλεισα τα μάτια μου και δάγκωσα το κάτω χείλος μου.
"Αχ" βγήκε ένας αναστεναγμός από τα χείλη μου.
"Μωρό μου μην δαγκώνεις το κάτω χείλος σου" μου είπε και έπειτα μου δάγκωσε εκείνος το κάτω χείλος μου και το χέρι του έπιασε την μέση μου.
"Αφεντικό" ακούστηκε μια φωνή και τότε ο τύπος με τα τατουάζ απομακρύνθηκε από δίπλα μου. "Τελικά τι θα γίνει με αυτή την κοπελιά;" τον ρώτησε και εκείνος γύρισε και με κοίταξε.
"Νομίζω ότι πριν λίγο είπα τι θα απογίνει η κοπέλα, αλλά από ότι φαίνεται εδώ πέρα θα πρέπει να επαναλαμβάνω τα λόγια μου χίλιες φορές μέχρι να το καταλάβουν όλοι!" του είπε κοιτώντας τον υποτιμητικά και εκείνος ζήτησε συγγνώμη και έφυγε. "Ακολούθησε με" με διέταξε και άρχισε να περπατάει.
Άρχισα να τον ακολουθώ και θαύμαζα αυτή την όμορφη πλάτη του.
Αχ Θεέ μου τι πλάτη είναι αυτή;
Κόλαση.
Κυριολεκτικά από τα χείλη μου έτρεχαν σάλια.
Και τον φανταζόμουν χωρίς μπλούζα και να φιλάω την πλάτη του.
Δεν κατάλαβα ότι από τα χείλη μου ξέφυγε ένα βογγητό και εκείνος σταμάτησε με αποτέλεσμα να πέσω πάνω του.
"Τι έπαθες;" με ρώτησε κοιτώντας με πονηρά.
"Ω! Τίποτα" του απάντησα αμήχανα ενώ εκείνος γέλασε.
"Μμ καλά. Πέρνα μπροστά!" με διέταξε και τον κοίταξα παράξενα. "Ε! Τόση ώρα θαυμάζεις εσύ εμένα, τώρα ήρθε η σειρά μου. Άντε γυναίκα!" συνέχισε και τα μάγουλα μου κοκκίνισαν.
Παρτα Ελίνα, σε κατάλαβε.
Μου έκανε νόημα και άρχισα να περπατάω μπροστά, ενώ τον άκουσα από πίσω μου να σφυρίζει και εγώ είχα γίνει κόκκινη σαν παντζάρι.
"Κούνα μωρό μου τα οπίσθιά σου" μου είπε πονηρά καθώς με πλησίασε και κόλλησε το σώμα του πίσω
Ένιωσα κάτι στην πλάτη να με ενοχλεί και κατάλαβα ακριβώς τι ήταν.
Θεε μου πόσο τον έχει;
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...