Συγγραφέας Pov
Το πρωί βρήκε το ζευγάρι μαζί με τον γιο τους αγκαλιά.
Ο Μάριος σαν πρωινός τύπος είχε ξυπνήσει νωρίς και κοιτούσε την γυναίκα που είχε κλέψει την καρδιά του και τον γιο του να κοιμούνται αγκαλιασμένοι.
Χαμογέλασε σε αυτή την εικόνα, αλλά το χαμόγελο του κόπηκε γρήγορα όταν είδε την μητέρα του να στέκεται στην πόρτα με τα χέρια της σταυρωμένα.
Τον πλησίασε με σταθερά βήματα και όταν έφτασε κοντά του τον έπιασε από το αυτί δυνατά.
Εκείνος για να μην τους ξυπνήσε συγκρατιόταν να μην φωνάξει.
Αφού βγήκαν από το δωμάτιο κατάλαβε ότι είχε έρθει η ώρα να του τα ψαλει η κυρία Μαρίκα.
"Καλά δεν ντρέπεσαι; Τέτοια ανατροφή σου έχω δώσει; Ντρέπομαι πραγματικά για 'σένα. Τι σου είπα χθες το βράδυ; Ε;" του είπε θυμωμένα αλλά μέσα της συγκρατιοταν για να μην γελάσει.
"Μα μαμα-" πήγε να πει αλλά η φωνή της μητέρας του τον διέκοψε.
"Μαμουνια. Δεν θέλω να σε ξανα δω στο σπίτι μου.... Με ντρόπιασες! Ντροπή σου!" του είπα.
Γέλια ακούστηκαν από το δωμάτιο.
Η Ελίνα και τον μικρό να γέλαγαν στο θέαμα που βλέπανε.
Βλέποντάς τους ο Μάριος τους πλησιάσε και τους αγκάλιασε.
"Καλημέρα" είπε ενώ έδωσε ένα φιλί στον μικρό και ένα στην Ελίνα.
"Γκουχου γκουχου το προσπερνάω αυτό. Κατεβείτε κάτω για πρωινό" είπε και έφυγε από το δωμάτιο με ένα χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη της.
Επιτέλους ο γιος της ήταν ευτυχισμένος.
Ο Μάριος έκανε νόημα στο μικρό να γαργαλήσουν την Ελινα και έτσι άρχισαν να το κάνουν.
"Αχαχα σταματήστε αχαχα πια" έλεγε με δυσκολία μέσα από τα γέλια της."Σας αγαπώ και τους δυο," είπε ειλικρινά και αγκαλιάστηκαν όμως ο ήχος του κινητού του μαφιόζου χάλασε την στιγμή.
Το μήνυμα έγραφε το εξής Μου έλειψες Μαφιοζε μου. Ελπίζω να σου έλειψα και εγω. Θα τα πούμε πολύ σύντομα".
Ο Μάριος δεν πολύ έδωσε σημασία στο μήνυμα και επέστρεψε κοντά στα δύο άτομα που αγαπούσε.
****
Την ίδια ώρα μια ηλικιωμένη μαζί με μια νεαρή κοπέλα συζητούσαν.
Και οι δύο μισούσαν τον Μάριο και τώρα που έμαθαν για την καινούργια μαμά του Γιωργάκη, είχε έρθει η στιγμή να τον καταστρέψουν για τα καλά.
"Τι σκέφτεσαι;" ρώτησε η μεγαλύτερη γυναίκα.
"Τρόπους για να τον εξοντώσω" Της απάντησε με μίσος. "Εξαιτίας του πέρασα όλα αυτά. Ήρθε η ώρα να πληρώσει"
"Τι θα κανείς; Θα καταστρέψεις τον αρραβώνα;"
"Όχι! Θα εμφανιστώ στον αρραβώνα για να πω δυο κουβέντες στην γλυκιά μας Ελίνα. Εγώ θα καταστρέψω τον γάμο" είπε γελώντας μοχθηρά.
"Πώς;" ρώτησε η ηλικιωμένη γυναίκα.
"Ξέρω σε τι έχει αδυναμία ο Μάριος" ήταν το μόνο που απάντησε η νεαρή κοπέλα.
Ήρθε η ώρα να πληρώσεις ότι μου έκανες.
Story by ~ ntani_ela
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...