"Άντε βρε παιδιά μου, που στο καλό ήσασταν; Έχουμε και έναν αρραβώνα να κάνουμε" τους είπε αυστηρά αλλά ο Μάριος είχε φύγει. "Που στο καλό πάει;" ρώτησε την Ελίνα και εκείνη ανασήκωσε τους ώμους της ανήσυχα.
Κατευθύνθηκε προς στο γραφείο του και τον βρήκε να είναι καθισμένος στην καρέκλα του.
"Τι στο καλό έπαθες;" την ρώτησε και την κοίταξε στα μάτια.
"Συγγνώμη... Μάλλον αυτά που είδα, τα είδα σε όνειρο" του είπε με σκυμμένο το κεφάλι.
Αναστέναξε και σηκώθηκε από την θέση του.
Την πλησίασε και με την παλάμη του χάιδεψε το μάγουλο της.
Κοιτάχτηκαν στα ματια για μερικά δευτερόλεπτα, ώσπου την έπιασε από την μέση και ένωσε τα χείλη τους.
"Δεν πειράζει.... Αλλά σε παρακαλώ μην ξανά επαναληφθεί" την παρακάλεσε και εκείνη έγνεψε θετικά.
*****
Αφού αντάλλαξαν δαχτυλίδια την φίλησε παθιασμένα και της ψιθύρισε στο αυτί με αισθησιακή φωνή.
"Άντε να σε κάνω δική μου"
Εκείνη κοκκινησε με αποτέλεσμα να τον κάνει να χαμογελάσει.
"Φτου φτου να μην σας ματιάσω" έλεγε συγκινημένη και ο Μάριος κοίταξε τον πατέρα του με νόημα.
"Γκουχου γκουχου. Μαρίκα πάμε εμείς να αφήσουμε τα παιδιά μόνα τους" της είπε και εκείνη τον κοίταξε δολοφονικά.
"Τι λες καλέ; Ακόμα δεν γιορτάσαμε και δεν φάγαμε το γλυκό που έφτιαξα" του είπε και ο άντρας της τον κοίταξε άγρια. "Πωπω καλά καλά. Μην με κοιτάς έτσι" έπιασε τον μικρό από το χέρι και άρχισε να περπατά μπροστά με την άντρας της να την ακολουθεί.
"Τώρα που είμαστε μόνοι, πήγαινε πάνω και φόρεσε αυτά που σου αγόρασα" την διέταξε και εκείνη δάγκωσε το κάτω χείλος της.
****
Την βρήκε καθισμένη στην μέση του κρεβατιού φορώντας μαύρα εσώρουχα.
Στάθηκε μπροστά της και με τις παλάμες του, την έσπρωξε με αποτέλεσμα να πέσει πίσω.
Ανέβηκε πάνω της και με τα χείλη του άρχισε να μοιράζει φιλιά στον λαιμό της.
Από τα χείλη της έβγαιναν βογγητά απόλαυσεις και τα νύχια της βυθίστηκαν στην πλατύ του.
"Από την πρώτη στιγμή που σε είδα... φανταζόμουν αυτή την μέρα" εκμυστηρεύτηκε και εκείνη δάγκωσε το κάτω χείλος της.
Ακούστηκε ένα κραχ και το σουτιέν της, ήταν σκισμένο.
Δεν άργησε να σκίσει και το κάτω εσώρουχο.
Τοποθέτησε τα χέρια του στην λεκάνη της και κούνησε την περιοχή του πάνω στην δική της.
Από τα χείλη της άρχισαν να βγαίνουν βογγητά απολαύσεις και εκείνος δυνάμωσε τον ρυθμό.
"Μάριε δεν αντέχω... Σε θέλω μέσα μου... Σε παρακαλώ" τον παρακάλεσε και εκείνος δεν άργησε για να της εκπλήρωση την επιθυμία της).
Με την βοήθεια της έβγαλε τα ρούχα του και βυθίστηκε μέσα της.
Αυτό την τρέλαινε και του ζητούσε να κάνει πιο γρήγορα.
Ένιωσαν τα πόδια τους να τρέμουν και τελείωσαν μαζί. Με εκείνον μέσα της.
Story by ~ ntani_ela
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...