Κεφάλαιο 2ο

10.9K 500 65
                                    

Σε όλη την διαδρομή δεν έβγαλα μιλιά.

Το μόνο που έκανα ήταν να τον παρατηρώ μαγεμένη.

Όχι ότι ήμουν ερωτευμένη ή κάτι τέτοιο, απλά τον θεωρούσα ελκυστικό και αυτά τα πολλά τατουάζ που έχει τον κάνουν πολύ σέξυ.

"Σταμάτα να με κοιτάς θα με ματιάσεις" μου είπε χαμογελώντας.

Τα μάγουλα μου κοκκίνισαν από την ντροπή, για αυτό και γύρισα το κεφάλι μου προς το παράθυρο και δεν πήρα τα μάτια μου από 'κει.

*****

Ένιωσα κάποιον να με σκουντάει και να μου λέει να ξυπνήσω.

Με δυσκολία άνοιξα τα μάτια μου και όταν κοίταξα τα μάτια του χάθηκα.

Μου άπλωσε το χέρι και καθώς με τράβηξε απαλά για να σηκωθώ από την θέση μου, εγώ περαπάτησα και έπεσα πάνω του με αποτέλεσμα τα χείλη μας να είναι σε απόσταση αναπνοής.

Κοιτάζαμε ο καθένας τα χείλη και τα μάτια του άλλου, για πολύ ώρα, ώσπου πλησίασε το κεφάλι του κοντά μου και ένωσε τα χείλη μας.

Το φιλί ήταν αργό και συγχρόνως παθιασμένο, κάτι που με έκανε να νιώθω λες και πετάω στον έβδομο ουρανό.

Τοποθέτησε το χέρι του στην μέση μου και έφερε το σώμα μου πιο κοντά στο δικό του.

Στο παιχνίδι έβαλε και τις γλώσσες μας οι οποίες χόρευαν στον δικό τους ρυθμό.

Από την έλλειψη οξυγόνου αναγκαστήκαμε να διακόψουμε το φιλί.

Ένωσε τα κούτελά μας και χαμογελάσαμε ο ένας στον άλλον.

"Πάμε μέσα;" με ρώτησε και εγώ ακόμα χαμένη στον δικό μου κόσμο κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου.

Κατευθυνθήκαμε προς το σπίτι και όταν άνοιξε την εξώπορτα το στόμα μου άνοιξε από το σοκ.

Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι αυτό το σπίτι ήταν δικό του.

Ήταν καταπληκτικό.

"Απίθανο" αναφώνησα και εκείνος γέλασε.

"Καλώς ήρθες στο σπίτι μας μωρό μου" μου είπε και εγώ στο άκουσμα της λέξης "μωρό μου", στα χείλη μου χαράχτηκε ένα τεράστιο χαμόγελο.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε η παλάμη του που έπιασε τα οπίσθιά μου.

"Αχ!" βγήκε ένα βογγητό από τα χείλη μου.

"Μμ" τον άκουσα να λέει ενώ μου έδωσε μια σφαλιάρα στο αριστερό μου οπίσθιο και εγώ γύρισα να τον κοίταξα. "Μην με κοιτάς έτσι! Το οπίσθιο σου με παρακαλούσε να το χτυπήσω" μου είπε και ξέσπασα σε τρανταχτά γέλια.

"Μπαμπά"




Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora