Κεφαλαιο 10ο

6.9K 431 66
                                    

Ελίνα Pov

" Έλα, έλα σταματήσετε να σαλιαρίζεται και εσύ φύγε" ακούσαμε την αυστηρή φωνή της κυρίας Μαρίκας και αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε το φιλί.

"Άλλο λίγο μαμά. Λιγουλάκι" της είπε παρακαλώντας την.

"Μετά τον αρραβώνα... Ουστ από δω τώρα σατανά" είπε γελώντας κι εκείνος ξεφύσιξε.

"Καλά μαμά θα το θυμάμαι εγώ αυτό" είπε ενώ είχε κατσουφιάσει.

Πλησίασα τον μικρό και του έδωσα ένα φιλί στο κούτελο του.

"Μπαμπά να κάτσω με την μαμά να της κάνω παρέα;" τον ρώτησε και τον είδα να ξεφυσάει.

"Τον μπαμπά θα τον αφήσεις μόνο;" τον ρώτησε παίρνοντας μια λυπημένη φάτσα και ο μικρός τον πλησίασε και του ψιθύρισε κάτι στο αυτί που τον έκανε να γελάσει. "Πόσο καλά με ξέρεις"

Αφού φίλησε τον μικρό στο κούτελο και μου έδωσε ένα πεταχτώ φιλί στο στόμα κι έφυγε.

Η κυρία Μαρίκα άρχισε να γελάει δυνατά.

"Ο γιος μου από ότι φαίνεται έχει δαγκώσει τρομερά την λαμαρίνα μαζί σου" μου εκμυστηρεύτηκε κλείνοντας μου το μάτι της και εγώ κοκκίνισα, ενώ ο μικρός γέλασε.

"Μαρίκα, μην ενοχλείς το κορίτσι" ακούσαμε την αυστηρή φωνή του άντρα της που έρχονταν από το σαλόνι.

"Αμάν ρε Δημήτρη. Μια πλάκα έκανα, πωωω" είπε όλο παράπονο στον άντρα της. "Άντε καληνύχτα κορίτσι μου. Έλα μικρέ να σε πάω στο δωμάτιο σου"

******

Μέσα από τον ύπνο μου άκουσα έναν θόρυβο και άνοιξα τα μάτια μου.

Κάποιος χτύπησε την μπαλκονόπορτα και φόβος άρχισε να ρέει μέσα μου μήπως ήταν κλέφτες.

"Άνοιξέ γαμώτο σου την μπαλκονόπορτα. Έχω παγώσει" άκουσα την φωνή του άντρα που αγαπώ.

Αμέσως σηκώθηκα όρθια και άνοιξα την μπαλκονόπορτα.

Δεν κατάλαβα πότε με είχε πάρει στην αγκαλιά του και με φιλούσε.

Ήμουν χαμένη και δεν αντιλήφθηκα πως μου είχε βγάλει το νυχτικό και είχα μείνει με τα εσώρουχα μου.

Μοίραζε φιλιά σε όλο τον λαιμό μου και τον στέρνο μου.

Βογγητά έβγαιναν από τα χείλη μου.

Όταν πήγα να του βγάλω την μπλούζα ακούσαμε την φωνή του μικρού να φωνάζει.

"Πάω εγώ" τον ενημέρωσα και αφού ντύθηκα πήγα τρέχοντας στο δωμάτιο του μικρού.

Ανοίγοντας την πόρτα τον είδα να είναι στην αγκαλιά της κυρίας Μαρίκας να κλαίει.

"Μαμααααααα" φώναξε όταν με είδε και έτρεξε προς τα εμένα.

Τον αγκάλιασα και μου ψιθύρισε στο αυτί ότι ήθελε κα κοιμηθεί μαζί μου.

Τον έπιασα από το χέρι και μπαίνοντας στο δωμάτιο που θα κοιμόμουν, μόλις είδε τον Μάριο έτρεξε στην αγκαλιά του.

"Είσαι καλά μωρό μου;" τον ρώτησε ανήσυχα.

"Είδα μπαμπά μια γυναίκα να σε σκοτώνει μπροστά μου" έλεγε με δυσκολία μέσα από τους λυγμούς του.

Ο Μάριος του σκούπισε τα δάκρυα που κυλούσαν από τα μάτια του.

"Εγώ δεν θα σε αφήσω ποτέ μάτια μου" του υποσχέθηκε ενώ μας άρπαξε και εμένα και τον μικρό και μας έβαλε στην αγκαλιά του. "Κανέναν από σας τους δυο δεν θα εγκαταλείψω"

Έλα που το έκανες και δεν κράτησες την υπόσχεση σου.




Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora