Κεφάλαιο 54ο

2.5K 191 29
                                    

Η Αντιγόνη παρατηρούσε την αληθινή Αντιγόνη να κλαίει και χαμογελούσε ευτυχισμένη.

Χαιρόταν τόσο πολύ με τον πόνο της και ήθελε να το γιορτάσει, για αυτό κιόλας πήρε και ένα μπουκάλι κρασί για να πιεί.

"Στην υγεία του πόνου σου" της είπε σηκώνοντας το ποτήρι γελώντας.

Έπινε με τόσο απόλαυση κάθε γουλιά του κρασί ενώ δεν σταματούσε να λικνίζει το κορμί της.

Η πραγματική Αντιγόνη την παρατηρούσε και όσο την έβλεπε έτσι τόσο τα δάκρυα της δυνάμωναν.

Ήθελε τον Μάριο, τον άγγελο της να την προστατεύσει και να της χαρίσει μια από τις πολλές αγκαλιές που της έδινε.

"Που είσαι Μάριε" ψιθύρισε αφήνοντας άλλο ένα δάκρυ να κυλήσει.

Η άλλη Αντιγόνη είχε σηκωθεί και χόρευε χωρίς μουσική πίνοντας το κρασί της.

Η μητέρα της μπήκε μέσα και όταν είδε την κόρη της ευτυχισμένη χαμογέλασε.

Η αληθινή Αντιγόνη βλέποντας την πλησίασε ελπίζοντας πως επιτέλους βρέθηκε κάποιος να την βοηθήσει.

"Σας παρακαλώ βοηθήστε με, αυτή θέλει να μου κάνει κακό" παρακάλεσε την μεσήλικα γυναίκα αλλά εκείνη την κοίταξε υποτιμητικά.

"Πήγαινε στην θέση σου μην σου βγάλω τα μάτια"

Την έπιασε από τα μαλλιά και την έσυρε στο πάτωμα και εκείνη έκλαιγε και φώναζε δυνατά από τον πόνο.

Η Αντιγόνη βλέποντας αυτή την θέα χαμογέλασε πιο δυνατά και πήδηξε πάνω κάτω θέλοντας να δείξει το ποσό χαρούμενη είναι.

Πλησίασε την ντουλάπα και άνοιξε το πρώτο συρτάρι βγάζοντας μια φωτογραφία από μέσα.

Κοίταξε τον άντρα που βρισκόταν στην φωτογραφία και χάιδεψε το πρόσωπο του.

"Αγάπη μου, σε λίγο θα είμαστε ξανά μαζί"

Είπε στον Μάριο χαρίζοντας του ένα γλυκό χαμόγελο.

Άφησε την φωτογραφία μέσα και έβγαλε μια άλλη μιας κοπέλας.

"Αχ! Αδελφούλα μου Ελίνα, σου αξίζει ο θάνατος. Μου έκλεψες για δεύτερη  φορά γκόμενο και θα μου το πληρώσεις ακριβά. Σου αξίζει ο θάνατος αδελφούλα μου γλυκά. Good night my sister"

Έσκισε την φωτογραφεία και την πέταξε κάτω και ύστερα πάτησε τα σκισμένα κομμάτια.







Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora