Κεφάλαιο 4ο

8.7K 495 27
                                    

Βήματα ακούστηκαν, αλλά εμείς δεν δώσαμε σημασία.

Τον μικρό τον είχα στην αγκαλιά μου και δεν ήθελα να τον αφήσω.

Δεν χωρούσε στο μυαλό μου όσα περνούσε αυτό το μικρό πλασματάκι.

Ξέρω από πρώτο χέρι πόσο άσχημα είναι να σε λενε ορφανό και μπάσταρδο.

Λες και διαλέξαμε εμείς να είμαστε χωρίς γονείς.

Από τις σκέψεις μου με έβγαλε ο Μάριος.

"Τι γίνεται εδώ;" ρώτησε ανήσυχος καθώς μας πλησίασε.

"Τίποτα μπαμπά" του απάντησε ο μικρός ενώ με έσφιξε στην αγκαλιά του.

"Απαιτώ και από τους δύο να μου απαντήσετε αμέσως" μας διέταξε υψώνοντας τον τόνο της φωνής του.

Εγώ τον κοίταξα θυμωμένη και σηκώθηκα από το πάτωμα με νεύρα.

"Τι σόι γονιός είσαι; Το παιδί σου δέχεται bulling και 'συ δεν κάνεις τίποτα. Ντροπή σου. Γουρούνι" άρχισα να του φωνάζω και να τον χτυπάω.

"Το ξέρεις ότι όταν κλαίει ο γιος μου πονάω διπλάσια από αυτόν ε; Το ξέρεις; Κάθε δάκρυ που ρίχνει με κάνει να χάνω τα λογικά μου και να σκοτώσω αυτά τα μικρά ζιζάνια που του λένε αυτά. Και για να δεις το ποσό νοιάζομαι για εκείνον σε πήρα εσένα για να σε παρουσιάσω σαν μάνα του και να πάψουν πια να του κάνουν bulling" μου είπε έχοντας κοκκινίσει από τα νεύρα.

"Μπαμπά, σταματήστε" ακούσαμε την απαλή φωνή του μικρού και εμείς γυρίσαμε να τον κοιτάξουμε."Πάω να κοιμηθώ" συνέχισε και ανέβηκε τις σκάλες.

"Πάμε για ύπνο" μου είπε με απότομη φωνή και με άρπαξε από το χέρι.

Ανεβήκαμε τις σκάλες και μπήκαμε στο δωμάτιο του.

"Εδώ θα κοιμηθείς" μου είπε ξερά και εγώ γούρλωσα τα μάτια μου.

"Τι εννοείς εδώ; Στο ίδιο δωμάτιο και στο ίδιο κρεβάτι;" τον ρώτησα σοκαρισμένη για να επιβεβαιώσω τα λόγια του.

"Όχι,εγώ στο κρεβάτι και εσύ στο πάτωμα" μου είπε ενώ μου πέταξε μία μπλούζα του. "Έλα πλάκα κάνω. Ντύσου και πέσε να κοιμηθείς" με διέταξε και εγώ ξεφύσιξα.

"Πάω τουαλέτα" του είπα και όταν πήγα να κάνω ένα βήμα αλλά με άρπαξε από το χέρι.

"Ποια τουαλέτα τι λες; Εδώ ντύσου... Και μην γουρλώσεις τα μάτια σου ξανά γιατί θα στα βγάλω" με προειδοποίησε και εγώ ξεφύσιξα. "Για να δεις το πόσο τζέντλεμαν είμαι θα γυρίσω για να μην σε δω" είπε και μου γύρισε την πλάτη.

Διστακτικά αφαίρεσα τα ρούχα μου και όταν έμεινα με τα εσώρουχα τον είδα να γυρίζει και έβγαλα μια κραυγή.

"Σουτ θα ξυπνήσεις τον μικρό" μου είπε ενώ με κοίταξε από πάνω έως κάτω. "Πάντως έχεις ωραίο κορμί μωρό μου" πλησίασε και μου χάιδεψε το μάγουλο. "Άντε ντυσου σε περιμένω" μου είπε και πήγε στο κρεβάτι του ή καλύτερα μας να ξαπλώσει.

Αφού ντύθηκα ξάπλωσα και εγώ δίπλα του.

Κοιταζόμασταν στα μάτια και ένα ηλίθιο χαμόγελο στόλιζε τα πρόσωπά μας.

Ο ήχος της πόρτας ακούστηκε και ο μικρός μπήκε μέσα.





Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora