"Που ήσουν;" ακούστηκε η φωνή του και εκείνη πετάχτηκε από την τρομάρα της.
Έπιασε την καρδιά της που χτύπησε σαν τρελή θέλοντας να την σταματήσει από το να χτυπάει τόσο πολύ.
Κοίταξε τον Μάριο και ύστερα χώθηκε στην αγκαλιά του.
"Μου έστειλε μήνυμα ο άγνωστος να συναντηθούμε και συναντηθήκαμε" του εκμυστηρεύτηκε και εκείνος γρύλισε.
"Εμένα γιατί δεν με ενημέρωσες;" την ρώτησε έχοντας υψώσει τον τόνο της φωνής του.
Εκείνη δεν έδωσε σημασία και τον έσφιξε πάνω της.
"Αχ σε παρακαλώ Μάριε" τον παρακάλεσε μην θέλοντας να συνεχίσει αυτή την συζήτηση.
"Όχι Ελίνα μου, όχι, αν σε σκότωνε τι θα γινόταν; Θα λέγαμε αι μωρέ σιγά δεν έγινε και τίποτα" της είπε ειρωνικά ταρακουνώντας την.
"Τι ήθελες να έκανα ρε Μάριε;" τον έσπρωξε από πάνω της. "Τι θες να έκανα; Αν σου έλεγα εσύ θα εμφανιζόσουν και θα μας χαλούσες όλο το σχέδιο και αυτό δεν θα το επιτρέψω. Δεν θα βάλω σε κίνδυνο ούτε εσένα, αλλά ούτε τα παιδιά μας"
Εκείνη έφυγε από κοντά του ενώ εκείνος έμεινε μόνος του κάτω.
Γέμισε ένα ποτήρι με ουίσκι και το έφερε στα χείλη του. Κάτι έπρεπε να κάνει για να γλιτώσουν από εκείνον, μία και καλή.
******
"Τι έγινε;" ρώτησε τους δύο άντρες καθώς μπήκαν μέσα.
Οι δύο άντρες κοιτάχτηκαν και χαμογέλασαν χαρούμενοι.
"Τίποτα το ιδιαίτερο" της απάντησε και κάθισε στον καναπέ.
Η Αντιγόνη του επεξεργάστηκε και τους δύο από πάνω προς στα κάτω. Σκεφτόταν πως θα τους βασάνιζε όταν γλίτωνε από την Ελίνα.
Ήταν τόσο τρελή και ψυχοπαθής που ήθελε όλους όσους βρίσκονται κοντά της να τους καταστρέψει. Να τους πονέσει.
"Γιατί χαμογελάς έτσι;" η φωνή του την έκανε να συνέλθει.
Κούνησε το κεφάλι της για να φύγει αυτή η σκέψη από το μυαλό της.
"Σκεφτόμουν τα επόμενα θύματα μου" του απάντησε αλλά εκείνος δεν κατάλαβε τι εννοούσε.
Αυτό φυσικά ήταν προς συμφέρον της γιατί δεν θα γλίτωνε ούτε ο ένας ούτε ο άλλος.
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...