Η Ελίνα κάθισε στον καναπέ και κοίταξε τον τοίχο επίμονα.
Η ζωή της από την στιγμή που έμαθε για την Αντιγόνη άλλαξε ριζικά.
"Μικρή μου... το ξέρω πως σου ήρθε-" διακόπηκε από την επίθεση της Ελίνας.
Την είχε ρίξει κάτω στο πάτωμα και με τα χέρια της έσφιξε τον λαιμό της.
"Από μικρή... από τότε που είμασταν μωρά... μου έκανες συνέχεια κακό, ήθελες πάντα να μου καταστρέψεις την ζωή μου και τώρα.... τώρα κάνεις το ίδιο" της είπε ενώ την έσφιξε δυνατά.
Η Αντιγόνη με το ζόρι μπορούσε να αναπνεύσει και φυσικά δεν θα άφηνε τον εαυτό της να πεθάνει. Δεν θα επέτρεπε σε κανέναν να την βγάλει από την μέση ώστε να της πάρουν τον Μάριο της.
Με μεγάλη προσπάθεια κατάφερε να την σπρώξει από πάνω της και να σηκωθεί με ταχύτητες φωτός.
"Μια ζωή ανώριμη!" γρύλισε δυνατά. "Και στο κάτω κάτω δεν σε ανάγκασα να κάνεις κάτι που δεν θες και αυτό το αποδεικνύει τότε που ερωτεύτηκες τον Μάριο και έμεινες έγκυος αλλά τότε έχασες το παιδί και τώρα πάλι τον ερωτεύτηκες και του χάρισες και ένα παιδί" είπε γεμάτο μισός και την πλησίασε απειλητικά. "Θα απομακρυνθείς από κοντά μας και εσύ και το μπασταρδάκι σου" την διέταξε ενώ την κοιτούσε όλο μίσος.
Η Ελίνα είχε μείνει καθισμένη στο πάτωμα να κοιτάζει το κενό. Αναρωτιόταν τι άλλο της επιφυλάσσει η μοίρα και τι κακό έχει κάνει για να δέχεται τόσο κακό εκείνη.
"Αυτό αποκλείεται! Δεν φεύγω από αυτόν" την ενημέρωσε. "Ο Μάριος από έφηβη μου ανήκει καθώς εσύ πάντα προτιμούσες τον άλλον" συνέχισε λέγοντας της ειρωνικά.
Η Αντιγόνη έμεινε να την κοιτάζει γεμάτο μισός. Αυτά τα λόγια που είπε σίγουρα θα τα πλήρωνε πολύ ακριβά. Αυτό το "δεν φεύγω από αυτόν" είχε χτυπήσει κόκκινο μέσα της και αυτό το κόκκινο ήταν η ζήλεια και το μίσος της.
"Θέλεις πόλεμο Ελινάκι;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Αφού θες πόλεμο τότε θα τον έχεις" την προειδοποίησε καθώς την έπιασε από το μαλλί.
Θα έκανε τον Μάριο να την διώξει από αυτό το σπίτι και να την ξεγράψει από την ζωή του μια για πάντα.
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...