Κεφάλαιο 55ο

2.5K 178 10
                                    

Άνοιξε τα μάτια της και κοίταξε τριγύρω της και όταν είδε τον άγνωστο άντρα να στέκεται μπροστά της πήγε να τσιρίξει αλλά εκείνος της έκλεισε έγκυρα το στόμα.

"Σκάσε!!! Μην βγάλεις κιχ, αλλιώς θα σε σκοτώσω" της είπε απειλητικά τοποθετώντας το πιστόλι του στο κρόταφο της.

Εκείνη ξεροκατάπιε και κοίταξε τριγύρω της προσπαθώντας να ζητήσει από κάπου βοήθεια, αλλά μάταια έψαχνε γιατί κανένας δεν βρισκόταν δίπλα της.

"Ποιός στο καλό είσαι και τι θες από εμένα;" τον ρώτησε φοβισμένη και εκείνος καταλαβαίνοντας τον φόβο της χαμογέλασε.

Έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό της και της άφησε ένα φιλί στην μύτη. Εκείνη φυσικά έκανε να απομακρυνθεί μακριά του, αλλά εκείνος δεν την άφησε.

"Η μητέρα της γυναίκας του Μάριου με έστειλε μαζί με τον αστυνομικό σου για να πάρω εκδίκηση από εσένα"

Το στόμα της άνοιξε από το σοκ. Δεν μπορούσε να πιστέψει τίποτα από όσα άκουγε. Τι σόι άνθρωποι είναι πια αυτοί.

'Θα θα με σκο σκο τω τω σεις;" τον ρώτησε τραυλίζοντας και εκείνος έγνεψε αρνητικά. "Το τε τι θες από εμένα;" τον ρώτησε θέλοντας να μάθει τι ζητάει από εκείνη.

Εκείνη ξάπλωσε δίπλα στο κρεβάτι και ακούμπησε την παλάμη του πάνω στην κοιλιά της.

"Εσύ γλυκιά μου θα κάνεις ότι σου πω αν δεν θέλεις τα παιδιά σου να πάθουν κανένα ατυχηματάκι και να πάνε στον άλλο κόσμο"

*****

Ο Μάριος μπήκε στο δωμάτιο χαρούμενος που η Ελίνα δεν είχε πάθει τίποτα σοβαρό.

Την είδε να κοιτάζει τον τοίχο αφηρημένα και αμέσως έτρεξε κατά πάνω της.

"Μωρό μου" είπε συγκινημένος και χάιδεψε το μάγουλο της.

Εκείνη δαγκώθηκε για να μην βάλει τα κλάματα.

Με όσο κουράγιο της απέμεινε τον έσπρωξε μακριά της και εκείνος παραπάτησε.

"Συγγνώμη αλλά ποιός είστε;" τον ρώτησε και εκείνος την κοίταξε παράξενα.

"Ε;" ήταν το μόνο που κατάφερε να πει.

"Από το ατύχημα που έπαθα δεν θυμάμαι πόσο είστε"







Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora