Έμεινε στο δωμάτιο να κοιτάζει το κενό.
Τι είχε μόλις συμβεί;
Η πρώην γυναίκα του άντρα που την περίμενε στο σαλόνι είχε μόλις εμφανιστεί.
Πώς γίνεται αυτό;
Άνοιξε την πόρτα αμέσως και κατευθύνθηκε προς στο σαλόνι.
"Μάριε" είπε το όνομα του και εκείνος γύρισε. "Πάμε γρήγορα κάπου"
Δεν τον άφησε να πει τίποτα, αφού τον είχε πιάσει από το χέρι και τον τραβούσε προς στην πόρτα.
****
"Έγινε κάτι;" την ρώτησε ανήσυχος και κρατιόταν από την θέση του αφού η ταχύτητα που οδηγούσε ήταν πολύ δυνατή. "Χαμήλωσε την ταχύτητα, θα πεθάνουμε"
"Σκάσε" τον διέταξε και πάτησε απότομα το φρένο.
"Τι στο καλό έπαθες στα καλά καθούμενα" την ρώτησε έξαλλος.
"Βγες έξω για να μάθεις" του απάντησε.
Βγήκε έξω και έσφιξε τα χέρια του δυνατά.
"Τι κάνουμε στο σπίτι της πόρνης;" την ρώτησε και την είδε να κατευθύνεται προς στην πόρτα.
Χτύπησε την πόρτα και η νοσοκόμα την άνοιξε. Εκείνη κατευθύνθηκε προς στο δωμάτιο της πρώην γυναίκας του μελλοντικού άντρα της.
Άνοιξε την πόρτα και το στόμα της άνοιξε από το σοκ.
"Μα πως;" αναρωτήθηκε αφού είδε την μητέρα του Γιωργάκη ξαπλωμένη στο κρεβάτι.
Την πλησίασε και άρχισε να την ταρακουνάει, να την τσιμπάει, να την χτυπάει, αλλά η γυναίκα δεν ξυπνούσε.
Το μηχάνημα που βρισκόταν ακριβώς δίπλα της άρχισε να κάνει έναν περίεργο ήχο.
Η νοσοκόμα μπήκε τρομαγμένη μέσα.
"Τι κάνετε; Βγείτε έξω" διέταξε και τους δύο αλλά ο Μάνος δεν έκανε καμία κινήσει, παρέμενε στην θέση του.
Φόβος έρεε μέσα του.
Μπορεί να την θεωρούσε πόρνη, πουτάνα και χίλια διό, όμως εκείνη ήταν ο πρώτος έρωτας του και η βιολογική μητέρα του Γιωργάκη και δεν ήθελε να της συμβεί κάτι κακο.
Είδε την Ελίνα να φεύγει από το δωμάτιο και την ακολούθησε.
Την έπιασε δυνατά από το χέρι και την κόλλησε με δύναμη στον τοίχο.
"Τι στο διάολο σε έπιασε και έκανες αυτές τις βλακείες;" την ρώτησε κοιτώντας την με θυμό.
"Μα-" πήγε να του εξήγηση αλλά δεν την άφησε να μιλήσει.
"Έλα να σε πάω σπίτι" είπε ψυχρά και έφυγε από το σπίτι.
Εκείνη τον ακολούθησε και όταν κάθισε στην θέση του συνοδηγού, είδε στο παράθυρο του σπιτιού, την γυναίκα που πριν λίγα λεπτά ήταν ξαπλωμένη σε ένα κρεβάτι, να την χαιρετάει.
Τι στο διάολο συμβαίνει εδώ; αναρωτήθηκε
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...