Σε όλη την διαδρομή το μυαλό της ταξίδευε στην κοπέλα που βρισκόταν ξαπλωμένη στο κρεβάτι.
Συγκεκριμένα σκεφτόταν αν όντως της έπιασε το χέρι ή ήταν μια ψευδαίσθηση.
"Ελίνα γαμώ τι έχεις;" από τις σκέψεις της την έβγαλε η αγγελική φωνή του Μάριου.
Εκείνη στην αρχή δίστασε να απαντήσει αλλά τελικά το έκανε.
"Μου έπιασε το χέρι" του είπε ωμά και εκείνος σταμάτησε επιτόπου το αυτοκίνητο στην μέση του δρόμου.
Ευτυχώς που βρισκόντουσαν σε απομονωμένο μέρος, αλλιώς θα είχε συμβεί ατύχημα.
"Τι.. τι λες;" την ρώτησε τραυλίζοντας μην μπορώντας να το πιστέψει αυτό που άκουσε.
"Αποκλείεται αυτό" σκέφτηκε.
Πώς θα γινόταν άλλωστε αυτό, αφού 9 ολόκληρα χρόνια δεν είχε δείξει σημάδια ζωής.
"Σου φάνηκε" της είπε χαϊδεύοντας το μπούτι.
"Μπορεί" είπε εκείνη και κοιτώντας έξω από το παράθυρο.
****
Αφού ο Μάριος άφησε την Ελίνα στο σπίτι των γονιών του, κατευθύνθηκε προς στο νοσοκομείο για να συναντήσει τον γιατρό της πρώην γυναίκας του.
"Καλημέρα κ. Παπανικολάου" τον καλημέρισε απλώνοντας το χέρι του για χειραψία.
"Καλημέρα σας" είπε ο γιατρός με την σειρά του και δέχτηκε την χειραψία.
"Θα ήθελα να μιλήσουμε για την πρώην γυναίκα μου" μπήκε κατευθείαν στο θέμα ενώ κάθισαν ο ένας απέναντι στον άλλον.
"Αν ρωτάτε εάν υπάρχει περίπτωση να ξυπνήσει, τότε σας λέω ότι υπάρχει 10% περίπτωση να ξυπνήσει" είπε και φάνηκε από την φωνή του ότι ήταν στενοχωρημένος
Δεν είναι εύκολο για έναν γιατρό να δίνει δυσάρεστα νέα.
"Η μνηστή μου λέει ότι της έπιασε το χέρι" είπε και ο γιατρός τον κοίταξε σοκαρισμένος
"Κοιτάξτε κύριε, οι περισσότεροι έχουν τέτοιες εντυπώσεις... είναι ψευδαίσθησης. Απλώς, νομίζουν ότι έγινε ενώ στην πραγματικότητα δεν συνέβη" του απάντησε.
Αφού εκείνος πήρε τις απαντήσεις στα ερωτήματα του, έφυγε.
Ο γιατρός πληκτρολόγησε έναν αριθμό και το κάλεσε.
"Ήρθε και ρώτησε για την κοπέλα" την ενημέρωσε ο γιατρός και η γυναίκα γέλασε σατανικά
"Μμ καλώς"είπε η γυναίκα και τερμάτισε την κλίση
Άρχισε να πηγαινοέρχεται πάνω κάτω στο δωμάτιο και να κοιτάζει την νεαρή κοπέλα να κοιμάται.
"Αχ! Μάριε! Δεν ξέρεις που έχεις μπλέξει"
Story by ~ ntani_ela
BẠN ĐANG ĐỌC
My Mafioso ✔
Lãng mạnΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...