Η Ελίνα πηγαινοερχόταν πάνω κάτω. Δεν μπορούσε να πιστέψει πως αυτή η κοπέλα είναι η αδελφή της.
"Όχι, αυτή δεν είναι η αδελφή μου. Αποκλείεται να είναι η αδελφή μου" είπε στον Μάριο και εκείνος σταύρωσε τα χέρια του μπροστά από το στέρνο του.
Κάποια άλλη είναι. Σίγουρα κάποια άλλη είναι και αυτό έπρεπε να το ανακάλυψή σύντομα.
"Μου έλεγες ψέματα τόσο καιρό;" άκουσε να την ρωτάει και εκείνη τον κοίταξε ξαφνιασμένη. "Μήπως ήξερες ότι είναι η αδελφή σου, γιατί στο παρελθόν είχες συνεργαστεί μαζί της;" συνέχισε καθώς την πλησίασε.
Το στόμα της νεαρής κοπέλας άνοιξε διάπλατα. Δεν μπορούσε να πιστέψει αυτά που μόλις άκουσε.
"Δεν το πιστεύω ότι είπες αυτό το πράγμα;" είπε θυμωμένα. "Αν συνεργαζόμουν μαζί της, γιατί να θέλω να της κάνω κακό;" τον ρώτησε καθώς σταύρωσε και εκείνη τα χέρια της.
"Ίσως θέλετε να μου ρίξετε στάχτη στα μάτια;" της απάντησε και ούτε που κατάλαβε πότε το χέρι της βρέθηκε στο μάγουλο του.
"Δεν το περίμενα από εσένα αυτό"
Βγήκε από το δωμάτιο θυμωμένη. Δεν μπορούσε να το πιστέψει πως ο άντρας που αγαπάει πίστευε αυτά τα πράγματα. Τα νεύρα της ήταν σε άσχημη κατάσταση.
"Αδελφούλα μου, είσαι καλά;" την ρώτησε με γλυκιά φωνή καθώς την κοίταξε με ειρωνικό ύφος. "Τσακώθηκες με τον αντρούλη σου;" συνέχισε καθώς ξάπλωσε στον καναπέ.
Απολάμβανε την Ελίνα όταν νευρίαζε. Της άρεσε τόσο πολύ. Έπαιρνε εκδίκηση για τον πόνο που ένιωσε παλιά.
"Δεν σε πιστεύω! Δεν πιστεύω πως είσαι η αδελφή μου. Εσύ είσαι κάποια άλλη και δεν θα το ανακαλύψω αυτό" την προειδοποίησε και η Αντιγόνη γέλασε.
Σηκώθηκε από τον καναπέ και την πλησίασε ενώ έκανε κύκλους γύρω της.
"Πώς θα αντίδραση ο Μάριος όταν μάθει για την αλήθεια μας; Πως εσύ πήγαινες στην θέση μου για να τον συναντήσεις; Ή άμα μάθει ότι ήσουν έγκυος και έχασες το παιδί του; Ο Μάνος αγαπάει πάρα πολύ τα παιδιά, το είδες και με τον Γιωργάκη μας" στάθηκε μπροστά της έχοντας ένα ειρωνικό χαμόγελο. "Αν το έχεις παρατηρήσει ο Μάριος που είναι μαζί σου προτιμάει τον Γιώργο από την κόρη σου... Δεν λέω είναι και τα δύο παιδιά του, αλλά τον Γιώργο τον αγαπάει και θα έκανε τα πάντα για αυτόν. Ακόμα και εσένα θα σε παρατούσε άμα του το ζητούσε. Για την κόρη σου και την δική του δεν θα έκανε τίποτα. Δεν την αγαπάει όπως τον γιο μου. Ξέρεις γιατί τον αγαπάει; Ε, ξέρεις; Όχι! Την αγαπάει επειδή είναι δικό μας παιδί. Είναι καρπός του έρωτα μας. Μπορεί να είστε μαζί αλλά εκείνος εμένα αγαπάει. Εμένα! Εσένα σε έχει μόνο για τις καύλες του...Αχ, κουράστηκα... Τα λέμε"
Έφυγε με αέρα νικήτριας. Είχε μόλις κερδίσει μια μάχη και όπως προέβλεπε θα κέρδιζε και τις άλλες.
Αντιγόνη - Ελίνα
1 - 0.Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...