Η Ελίνα βλέποντας αυτό το σκηνικό έπαθες σοκ και από τα μάτια της κύλησαν δάκρυα.
Έφυγε τρέχοντας χωρίς να έχει κάποιο συγκεκριμένο προσδιορισμό.
Ο Μάριος όταν άνοιξε τα μάτια του έπαθε σοκ.
"Αντιγόνη;" ρώτησε σοκαρισμένος και εκείνη έγνεψε θετικά.
Δεν μπορούσε να πιστέψει αυτό που έβλεπε.
Μα πως γίνεται να είναι ζωντανή μπροστά του.
"Μου έλειψες μωρό μου" ένωσε τα χείλη τους αλλά εκείνος δεν ανταπέδωσε.Έμεινε κοκαλωμενος στην θέση του.
"Πόσο καιρό έχεις ξυπνήσει;" την ρώτησε.
"Εδώ και 2 εβδομάδες περίμενα να αναρρωσω και μετά να έρθω να σε βρω... Μου έλειψες πάρα πολύ" όρμηξε κατά πάνω του.
Εκείνος την έσπρωξε από πάνω του.
"Τι στο καλό κανείς;" την ρώτησε εκνευρισμένος.
Η πόρτα άνοιξε και ο μικρός μπήκε μέσα.
"Μανούλα" αναφώνησε χαρούμενος.
Έτρεξε προς στην αγκαλιά της και τον αγκάλιασε.
Ο Μάριος έμεινε να τους κοιτάζει.
Αναρωτιόταν πως ο μικρός ήξερε την Αντιγόνη αφού ποτέ δεν είχε δείξει φωτογραφία της.
Πήρε τον μικρό από την αγκαλιά της και το κινητό της δονηθηκε.
Το έβγαλε και είδε πως είχε ένα μήνυμα από την μητέρα της.
"Το σχέδιο πέτυχε"
"Άσε μας λίγο αγάπη μου.... Θέλω να πω κάτι με την Αντιγόνη" ο μικρός κατσούφιασε αλλά έγνεψε θετικά. "Πώς ξέρει ο μικρός για 'σένα;"
"Όταν ξύπνησα η Ελίνα βρισκόταν δίπλα μου και εκείνη μου εξήγησε ότι ήμουν σε κώμα τόσο καιρό και ένιωσα χάλια για ότι έκανα.... Μου έφερε τον Γιώργο και μου τον γνώρισε... καρπός του έρωτα μας Μαριε μου" τον πλησίασε και του χάιδεψε το μάγουλο στοργικά. "Σου μοιάζει τόσο πολύ....Συγγνώμη! Ντρέπομαι... Πραγματικά ντρέπομαι... Εξαιτίας μου θα τον χάναμε. Θα χάναμε αυτό το μικρό άγγελο. Συγχωρέσε με! Συγχωρέσε με!
Την αγκάλιασε σφιχτά και της έδωσε ένα φιλί στα μαλλιά.
"Σε συγχωρώ... Ήσουν μικρή και αμαθη... Δεν ήξερες... Ένα 20χρονο κορίτσι ήσουν, αλλά δεν θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε μαζί γιατί εγώ θα παντρευτώ με την Ελίνα" της είπε χαμογελώντας.
"Σχετικά με αυτό... όταν ξύπνησα η Ελίνα μου είπε να έρθω να σε βρω την ημέρα του γάμου, διότι δεν ήθελε να γίνει ο γάμος και είπε πως τα έφτιαξε μαζί σου και ήθελε να σε παντρευτεί μόνο επειδή λυπήθηκε το μικρό.
Όταν άκουσε αυτά τα λόγια, έχασε την γη κάτω από τα πόδια του.
Κάποια φάρσα θα είναι αυτή.
Story by ~ ntani_ela
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...