Η Αντιγόνη πηγαινοερχόταν πάνω κάτω θυμωμένη. Δεν μπορούσε ακόμα να χωνέψει πως η Ελίνα της επιτέθηκε, αλλά εκείνη είχε ετοιμάσει την κατάλληλη επίθεση.
Θα έπαιρνε μια εκδίκηση, μια εκδίκηση που θα την χαροποιούσε για την υπόλοιποι ζωή της.
"Θα τους καταστρέψω!" είπε στην αληθινή Αντιγόνη η οποία την κοίταξε με τα μάτια της ορθάνοιχτα.
"Δεν με ενδιαφέρει η κοπέλα, κάνε της ότι θέλεις αλλά τον Μάριο αστον ήσυχο!" της φώναξε δυνατά κάτι που προκάλεσε γέλια στην Αντιγόνη.
Η Αντιγόνη αυτές τις μέρες έχει γελάσει με τη ψυχή της. Και τώρα με τις φωνές της πραγματικής Αντιγόνης γέλασε πιο πολύ. Ήταν δεμένη σε ένα κρεβάτι και χαρούμενη και τολμούσε να υψώσει τον τόνο της φωνής της σε εκείνη, που ήταν ελεύθερο πουλί.
Την έσπρωξε προς στα πίσω και ανέβηκε πάνω της. Με τα χέρια της έπιασε σφιχτά τον λαιμό λαιμό της πραγματικής Αντιγόνης και εκείνη προσπαθούσε να αναπνεύσει.
"Εμένα νιάνιαρο δεν θα μου ξανά υψώσεις την φωνή σου, το κατάλαβες;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Μπράβο το κορίτσι μου, καλά κάνει"
Έφερε το πρόσωπο της κοντά στο δικό της και δάγκωσε το κάτω χείλος της πραγματικής Αντιγόνης.
"Τι τι κάνεις;" την ρώτησε όμως εκείνη δεν της έδωσε σημασία.
Με τις παλάμες τις χάιδεψε το κορμί της και έσκισε την μπλούζα και το σουτιέν της. Η κοπέλα τρομαγμένη έκλεισε τα μάτια της φοβισμένη για το τι μπορεί να της κάνει η Αντιγόνη.
Η Αντιγόνη την φίλησε στο λαιμό της ενώ με τα δάχτυλα της χάιδεψε την περιοχή της. Με την γλώσσα της έπαιζε με την ρόγα της και εκείνη έκλεισε τα μάτια της καθώς ένιωθε μια απόλαυση. Η Αντιγόνη γνώριζε πως η αληθινή Αντιγόνη ήταν εθισμένη στο σεξ.
Σηκώθηκε όρθια όταν κατάλαβε πως ήταν έτοιμη να τελειώσει.
"Σόρρυ, αλλά με περιμένει ο Μάριος"
*****
Μπήκε στο σπίτι έχοντας ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά της.
Περίμενε πως και πως να πετάξει την βόμβα της.
'Γιατί γελάς;" την ρώτησε η Ελίνα κοιτώντας της με απέχθεια.
"Χαμένη μου αδελφή" τσίριξε δυνατά και την αγκάλιασε αφήνοντας κόκαλο την Ελίνα.
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...