Κεφάλαιο 34ο

3.7K 249 25
                                    

Το κορμί της άρχισε να τρέμει.

Έτσι και έβγαινε έξω θα έβλεπε την Αντιγόνη.

"Μην βγεις έξω. Οι γείτονες δίπλα θα είναι" του είπε και εκείνος την κοίταξε με μισάνοιχτα μάτια.

Γύρισε και ξανά κοίταξε προς στην κατεύθυνση της μπαλκονόπορτας και είδε μια ξανθιά γυναίκα.

'Τι κρύβεις Ελίνα;' αναρωτήθηκε και κατάλαβε από την στάση του κορμιού της ότι είναι η Αντιγόνη.

Την πλησίασε και εκείνη πισωπατησε ώσπου κόλλησε πίσω στον τοίχο.

"Που θα πας τώρα μωρό μου;" την ρώτησε ενώ φιλούσε τον λαιμό της.

Συγκρατήθηκε για να μην βγάλει βογγητά.

Κοίταξε προς την μεριά της Αντιγόνης και την είδε να τους κοιτάζει πληγωμένη.

"Μη σε παρακαλω" τον παρακάλεσε αλλά εκείνος δεν την υπάκουσε.

"Σε θέλω μωρό μου, όσο δεν έχω θελήσει ποτέ καμία στην ζωή μου"

Ήχος ξανά ακούστηκε έξω και εκείνος χαμογέλασε.

Αυτό ήταν ένα καλό μάθημα για την Αντιγόνη, για να καταλάβει ότι την αφήνει να ζει στο σπίτι του, μόνο επειδή τον παρακάλεσε ο γιος του.

Flashback

"Φύγε όπως ήρθες... Με εμάς τους δύο δεν μπορεί να είναι πια τα πράγματα όπως παλιά" της είπε και εκείνη έβγαλε μια κραυγή.

"Μα με συγχώρεσες και μου έδωσες στέγη" από τα μάτια της άρχισαν να κυλούν δάκρυα.

Ένιωθε ένα αβάσταχτο πόνο στην καρδιά της.

Έχει κάνει τόσο πολλά για να τον κερδίσει αλλά εκείνος τίποτα.

Νόμιζε πως με την φυγή της Ελίνας, θα γινόντουσαν όλα όπως παλιά.

"Αλήθεια σε συγχώρεσα και σου έδωσα στέγη επειδή είσαι μητέρα του γιου μου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε μαζί και θα με φιλάς όποτε σου καπνίσει.

End flashback

Ήχος ξανά ακούστηκε την ώρα που ένωσε τα χείλη τους.

"Δεν βλέπεις ότι μας ενοχλείς; Τι κάθεσαι και κανείς φασαρία. Θα ξυπνήσεις και την μικρή" γύρισε και κοίταξε προς στην πόρτα.

Η Ελίνα δίπλα του κοκαλωσε.

Θα την εθαβε ζωντανή.

"Με εσένα θα τα πούμε μετά" της ψιθύρισε και ξεροκαταπιε.

Η Αντιγόνη μπήκε μέσα στο χώρο και τον κοίταξε με βλέμμα γεμάτο πόνο.

Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang