Ο Μάριος μπήκε στο σπίτι έχοντας ένα χαμόγελο στα χείλη του.
Όταν είδε την οικογένεια του χαμογέλασε χαρούμενα.
"Τι σας έφερε ο μπαμπάκας;" έδειξε το κουτί με τα γλυκά και τα μικρά χαμογέλασαν.
"Ωωωωω, έφερες γλυκά; Είχα και μια λιγούρα τώρα μμμ, θέλω τόσο πολύ να φάω όλα τα γλυκά του κόσμου" ο Μάριος την κοίταξε με ένα φρύδι υψωμένο. "Δεν είμαι έγκυος, απλά έχω περίοδο. Χριστέ μου, ακόμα δεν γέννησα και θες να με γκαστρώσεις"
Την πλησίασε και πέρασε το χέρι της γύρο από την μέση της.
Έφερε το πρόσωπο του κοντά στο δικό της και ψιθύρισε πάνω στα χείλη της
"Μμμ, δεν θα μείνεις και πολύ έτσι, σε λίγο θα έχεις το παιδί μου μέσα σου"
Εκείνη γούρλωσε τα μάτια της και τον έσπρωξε από πάνω της.
"Απαπαπα όχι όχι να μου λείπει. Δεν θέλω άλλο παιδί τώρα" του είπε και εκείνος γέλασε στέλνοντας της ένα φιλί.
"Ουου η μαμά και ο μπαμπάς αγαπιούνται" είπε σκουντώντας την αδελφή του.
Τα μάγουλα της Ελίνας πήραν φωτιά και κατέβασε το κεφάλι της ντροπιασμένη.
"Έλα μικρέ μην μου πειράζεις την γυναίκα, α και κάποτε πρέπει να παντρευτούμε νιάνιαρο μου ε- "
Την πρόταση του σταμάτησε ένας πυροβολισμός.
Κοίταξαν αρχικά σοκαρισμένοι ώσπου η Ελίνα έπεσε κάτω βγάζοντας μια κραυγή.
*****
Η Αντιγόνη κοπανούσε τα χέρια της κάτω στο πάτωμα δυνατά με τα μάτια της να δακρύζουν.
Δεν θα άφηνε να κερδίσουν τόσο εύκολα ο Μάριος με την Ελίνα.
Έχει θυσιάσει τόσα πολλά και έχει κάνει τόσο άσχημα πράγματα μόνο για να γίνει δικός της ο Μάριος.
"Είσαι καλά παιδί μου, τι σου έκανε;" την ρώτησε ανήσυχη η μητέρα της αλλά εκείνη δεν απάντησε.
Κοιτούσε το κενό σφίγγοντας τις γροθιές της. Δεν θα το άφηνε έτσι!
Δεν θα το άφηνε έτσι!
********
Πλησίασε με σταθερά βήματα την κοπέλα που βρισκόταν στο κρεβάτι.
Η νεαρή κοπέλα βλέποντας την έβγαλε μια κραυγή.
"Τι; Τι συμβαίνει; Γιατί είσαι ίδια εγώ;" ρώτησε σοκαρισμένη και η γυναίκα που βρισκόταν όρθια χαμογέλασε διαβολικά.
"Γεια σου πραγματική Αντιγόνη"
Story by ~ ntani_ela
YOU ARE READING
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...