Κεφάλαιο 73ο

2.1K 119 8
                                    

Οι τρεις νεαροί είχαν μείνει να κοιτάζουν ο ένας τον άλλον μην πιστεύοντας όλα αυτά που συμβαίνουν. Μόλις σε λίγα λεπτά είχε καταστραφεί όλος ο κόσμος τους.

Η Αντιγόνη έσκυψε το κεφάλι της ντροπιασμένη. Εξαιτίας της όλοι περνούσαν όλο αυτό. Όταν θα αποκαλυφθεί η αλήθεια, τότε όλα θα καταστραφούν.

"Μμμ, σου δίνω την ευκαιρία αγαπητή μου "αδελφούλα" να διαλέξεις ποιος θα ζήσει και ποιος θα πεθάνει;" της είπε χαρίζοντας της ένα μεγάλο χαμόγελο. 'Θα σκοτώσεις την αδελφή σου ή τον εραστή σου; Θα σώσεις την αδελφή σου ή τον εραστή σου;" συνέχισε δείχνοντας της το όπλο που βρισκόταν στο τραπέζι.

Το κεφάλι της άρχισε να πονάει δυνατά. Δεν μπορούσε να πιστέψει πως έπρεπε να διαλέξει ανάμεσα σε δύο άτομα που τα αγαπάει.

Flashback

"Ελίνα μου, είμαι ερωτευμένη" άκουσε την αδελφή της να της λέει και σήκωσε το κεφάλι της για να την δει.

"Πάλι;" την ρώτησε ξεφυσώντας και κοίταξε το βιβλίο που βρισκόταν μπροστά της.

Η Αντιγόνη πήρε το βιβλίο που βρισκόταν μπροστά της και το πέταξε στο πάτωμα. Κάθισε στο κρεβάτι δίπλα της.

"Αυτή την φορά αλήθεια ερωτεύτηκα" της είπε αγκαλιάζοντας την. "Έρωτας με την πρώτη ματιά, τον θέλω σαν τρελή Ελίνα.... Θα πεθάνω για αυτόν" έβγαλε μια κραυγή ερωτευμένης γυναίκας.

*******

"Γιατί είσαι στεναχωρημένη;" την ρώτησε ανήσυχη  και εκείνη άφησε τα δάκρυα της να κυλήσουν. "Γιατί κλαις βρε αδελφή μου;" την ρώτησε ανήσυχη.

"Έμπλεξα με δύο άντρες" της είπε και συνέχισε να κλαίει. "Εκτός από τον Μάριο έμπλεξα και με ένα συμφοιτητή μου.... τους θέλω και τους δύο.... δεν μπορώ να διαλέξω"

******

"Αντιγόνη με περιμένεις ώρα;" είδε έναν άνδρα να την ρώτα.

"Μάριε;" τον ρώτησε και εκείνος την κοίταξε με ένα παράξενο βλέμμα.

"Συγγνώμη, με ρώτας;" την ρώτησε και εκείνη χαμογέλασε αμήχανα.

"Εεε όχι" του απάντησε εκείνη.

Τον έπιασε από το μπράτσο και την έφερε κοντά του. Την κοίταξε από πάνω προς τα κάτω. Κάτι είχε πάθει σήμερα γιατί δεν ήταν η Αντιγόνη έτσι.




Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora