Κεφάλαιο 57ο

2.3K 179 22
                                    

Η Ελίνα αφού βεβαιώθηκε πως τα παιδιά κοιμόντουσαν, κατευθύνθηκε προς το γραφείο του Μάριου για να ετοιμάσει το σχέδιο της.

Κοπάνησε το χέρι στο τραπέζι, διότι γνώριζε πως δεν είχε κανέναν να την βοηθήσει.

Η πόρτα άνοιξε και είδε έναν ξαφνιασμένο Μάριο να την κοιτάζει.

"Τι κάνεις εδώ Ελίνα;" την ρώτησε ξαφανισμένος μιας και δεν περίμενε να την βρει.

Ξεροκατάπιε φοβισμένη. Αν του έλεγε την αλήθεια τότε θα τον έβαζε σε κίνδυνο, αλλά όμως αν δεν την βοηθούσε εκείνος τότε πως θα κατάφερνε να τους νικήσει.

Έτρεξε κατά πάνω του και έπεσε στην αγκαλιά του κάτι που εκείνος δεν το περίμενε με τίποτα.

Από την μέρα που βγήκε από το νοσοκομείο, ήταν ψυχρή μαζί του και δεν τον άφηνε να τον πλησιάσει.

"Σου είπα ψέματα.... Όλα τα θυμάμαι, απλά με ανάγκασαν να σου πω ψέματα" του είπε με τα δάκρυα της να κυλούν από τα μάτια της. "Συγγνώμη"

Εκείνος την έσφιξε στην αγκαλιά του και δίνοντας πολλά φιλιά στα μαλλιά της.

"Ευχαριστώ Θεέ μου" ευχαρίστησε τον Θεό νιώθοντας ευτυχισμένο. "Θέλω να μου πεις τα πάντα από την αρχή" την διέταξε και εκείνη έγνεψε θετικά.

*****

Η Αντιγόνη μαζί με την μητέρα της, περίμεναν τον Αχιλλέα (ο αστυνόμος που τα είχε φτιάξει η Ελίνα) να έρθει.

"Λες να ανοίξει το στόμα της η Ελίνα;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε αρνητικά.

"Όχι, με τίποτα, αυτό αποκαλείται.... Τον αγαπά τόσο πολύ που δεν θα επέτρεπε να πάθει κάτι" της απάντησε πίνοντας λίγο από το ποτό της.

Ο Αχιλλέας πλησίασε τις δύο γυναίκες και κάθισε απέναντι του.

Θα έπαιρνε εκδίκηση από την Ελίνα. Από εκείνη που έπαιξε μαζί του και όταν τον βαρέθηκε τον παράτησε και γύρισε στον μαφιόζος.

"Το βράδυ θα πάω στο σπίτι του και θα την ξανά απειλήσω με τα παιδιά της" τις ενημέρωσε και εκείνες έγραψαν θετικά.

Η Αντιγόνη χαμογέλασε ευτυχισμένη γνωρίζοντας πως είναι πολύ έξυπνη.

Ο μπάτσος έπεσε αμέσως μέσα. Αμέσως πίστεψε τα ψέματα της.







Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora