Κεφάλαιο 16ο

5.1K 343 16
                                    

"Φτου, φτου, φτου, παλικάρι μου να μην σε ματιάσω" είπε στον γιο της καθώς θαύμαζε την ομορφιά της.

"Σιγά ρε μάνα, με πότισες" της είπε γελώντας ενώ η κυρία Μαρίκα τον κοίταξε δήθεν αυστηρά.

"Ντροπή σου γουρούνι να πειράζεις την μανούλα η οποία σε κράτησε 9 μήνες στην κοιλιά της και συν ότι πήρε 10 κιλά από την εγκυμοσύνη.....Αχ! Ξέρεις τι δίαιτες και γυμναστική έκανα για να τα χάσω όλα αυτά τα κιλά;" είπε κουνώντας το δάχτυλο της,μπροστά στο πρόσωπο του.

Καθώς πήγε να φύγει ο γιος έπιασε την μάνα από το χέρι και την αγκάλιασε  σφιχτά.

"Έλα βρε μαμάκα μου μην κρατάς μούτρα στον μοναδικό γιο/παιδί που έχεις. Ξέρεις πόσο σε αγαπώ" είπε και της έδωσε ένα φιλί στο κούτελο της.

Με τις παλάμες της σκούπισε τα δάκρυα που κυλούσαν από τα μάτια της.

"Αμάν ρε Μάριε, μου χάλασες και το μέικ απ" εκείνος γέλασε όταν το άκουσε αυτό. "Άντε πήγαινε να δεις την αρραβωνιαστικιά σου αν έχει ετοιμαστεί.

Το πρόσωπο του έλαμψε στην αναφορά της Ελίνας.

****

Άνοιξε την πόρτα της κρεβατοκάμαράς τους και έπαθε σοκ.

Η αρραβωνιαστικιά του βρισκόταν κάτω από τα παπλώματα και κοιμόταν του καλού καιρού.

"Ρε Ελίνα" φώναξε θυμωμένος  με αποτέλεσμα η Ελίνα να πεταχτεί όρθια από τον φόβο της.

"Τι τι τι έγινε;" ρώτησε και είδε ένα κομψό ντυμένο Μάριο.

"Τι τι τι έγινε;" ρώτησε και είδε ένα κομψό ντυμένο Μάριο

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.


Δάγκωσε το κάτω χείλος της στην θέα του.

"Σε λιγότερο από μία ώρα αρραβωνιαζόμαστε και εσύ κοιμάσαι λες και δεν συμβαίνει τίποτα;" την ρώτησε θυμωμένος και εκείνη σηκώθηκε και τον πλησίασε.

Τύλιξε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του και του έδωσε ένα παθιασμένο φιλί.

"Χαλάρωσε μωρό μου... εγώ μέσα σε μισή ώρα θα είμαι έτοιμη... Έτσι και αλλιώς αρραβώνας είναι, όχι γάμος. Εμείς, ο μικρός μας και οι γονείς σου θα είναι. Για αυτά κρατά το στρες για την ημέρα του γάμου που έχεις καλέσει πάνω από 700 άτομα" είπε θυμωμένη διότι έχει καλέσει πάρα πολλούς στον γάμο.

"Μωρό μου συμφωνήσαμε κάτι... στον αρραβώνας μας
θα είναι μόνο η οικογένεια μου και στον γάμο πολύς κόσμος για αυτό μην με τρελαίνεις, γιατί είμαι ικανός να αρχίσω να τηλέφωνο σε γνωστούς μου και να τους πω να έρθουν στον αρραβώνα" την προειδοποίησε και εκείνη ξεφύσηξε.

"Προλαβαίνω να δραπετεύσεω;" τον ρώτησε και σαν απάντησε την έριξε στο κρεβάτι και ανέβηκε πάνω της.

"Σήμερα το βράδυ θα σε ακούσει ακόμα και ο κουφός να αναστενάζεις" την ενημέρωσε και εκείνη αναστέναξε. "Τον μικρό θα τον πάρουν οι γονείς μου, για αυτό θα είμαστε μόνη" ένωσε τα χείλη μας. "Άντε ντύσου μην στήσουμε τους γονείς μου"

Σηκώθηκε και έφυγε, ενώ εκείνη έμεινε να τον παρατηρεί.

Αχ, αυτός ο άντρας.





Story by ~ ntani_ela 

My Mafioso ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora