Κεφάλαιο 71

2.8K 142 22
                                    

"Τέρμα τα αστεία και δώσε μου εξηγήσεις" την διέταξε αλλά εκείνη δεν είπε κάτι. "Βοήθησε με! Εξήγησε μου, γιατί αυτή μοιάζει μαζί σου, γιατί ήρθε στην ζωή μου, που ήσουν τόσο καιρό.... Σε παρακαλώ πες μου" την παρακάλεσε και εκείνη ξεφύσιξε.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και έπειτα έκλεισε τα μάτια της. Ντρεπόταν για όλα όσα έκανε και σίγουρα θα την μισούσε και εκείνος αλλά και η ίδια της η αδελφή.

"Η Ελίνα δεν φταίει σε κάτι. Όταν σε γνώρισα σε ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.... Εκείνη την περίοδο που σε γνώρισα και κάτι άρχισε να γίνεται μεταξύ μας.... ήρθε ένας καινούριος μαθητής στο σχολείο και..... άρχισε να με κυνηγάει.... προσπάθησα πραγματικά να του κόψω τον αέρα αλλά δεν τα κατάφερα και έτσι έμπλεξα και με τους δύο" τα δάκρυα της είχαν αρχίσει να κυλούν από την αρχή.

"Είχες σχέση και με τους δύο μας;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Όπα κάτσε, όταν έλεγες ότι δεν είσαι στα καλά σου και ήσουν πολύ μαζεμένη και γλυκιά ήταν η Ελίνα αυτή που ερχόταν;" την ρώτησε και εκείνη έγνεψε θετικά. "Δεν το πιστεύω, γιατί το έκανες αυτό; Δεν το πιστεύω.... έβγαινες μαζί του..... Είσαι απίστευτη" τον έπιασε υστερικό γέλιο ενώ εκείνη συνέχισε να κλαίει.

"Συγγνώμη για ό-"

"Σκάσε! Μην ξανά ανοίξεις το στόμα σου γιατί σου υπόσχομαι ότι θα σε σκίσω.... Όταν τελειώσει όλο αυτό θα εξαφανιστείς. Δεν θέλω να πλησιάσεις εμένα και την Ελίνα!" την διέταξε και εκείνη κατέβασε το κεφάλι της.

"Την αγαπάς;"

"Ναι, την αγαπάω όσο δεν αγάπησα καμία. Ένα καλό μου έκανες ή μάλλον δύο, μου χάρισες τον γιο μου και εκείνη"

"Νομίζω πως μόνο ένα καλό έκανα στην ζωή σου μωρό μου. Αλλά αυτά θα τα πούμε μόλις τελειώσουν όλα αυτά και -"

"Τα λένε τα πιτσουνάκια μου;" τους ρώτησε ειρωνικά και κάθισε ακριβώς απέναντι τους" Αχ, μα τι υπέροχο ζευγάρι.... Φτου να μην σας ματιάσω" τους έφτυσε και έπειτα γέλασε. "Αχ! Σας έχω μια έκπληξη. Μια πολύ ωραία έκπληξη"





Story by ~ ntani_ela

My Mafioso ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora