Ο Μάριος όπως και τα μικρά παιδιά έμειναν σοκαρισμένοι να κοιτάζουν την Ελίνα.
Ιδικά ο Μάριος δεν έχει σταματήσει να την κοιτάζει.
"Μπάμπα μπαμπά κάνε κάτι η μαμά" τον ταρακούνησε ο γιός του αλλά εκείνος δεν αντέδρασε. "Σε παρακαλώ μπαμπά μην αφήσεις την μαμά να πεθάνει"
Έπεσε στο πάτωμα κλαίγοντας.
Πονούσε η καρδούλα του που έβλεπε την μητέρα του στο πάτωμα να της τρέχει αίμα.
Το κλάμα όμως της μικρής Αννούλας τον έκανε να ξυπνήσει.
Κοίταξε αρχικά τον γιο του και έπειτα την μικρή του κόρη.
"Γιώργο, πάρε την μικρή και βαλ' την στο αυτοκίνητο" διέταξε τον γιο του και πήρε την Ελίνα στα χέρια του. "Κρατήσου μωρό μου"
******
Η νεαρή κοπέλα σαν άκουσε τον ήχο της πόρτας πήδηξε από τον φόβο της.
Ακόμα δεν μπορούσε να χωνέψει ότι αυτή που έχει μπροστά της είναι αυτό το παχουλό και ντροπαλό κορίτσι που κορόιδευε παλιά.
"Καλημέρα κολλητούλα μου" είπε ειρωνικά και κάθισε στην πολυθρόνα που βρισκόταν απέναντι από το κρεβάτι. "Α! Α! Α! Θα σε μαλώσω βρε κουτό... Γιατί δεν έφαγες το φαγητό σου;" την ρώτησε πονηρά. "Νόμιζες ότι έχει δηλητήριο;" ρώτησε ξανά και η κοπέλα έγνεψε θετικά. "Καλά έκανες και δεν το έφαγες γιατί όντως έχει δηλητήριο μέσα"
Άρχισε να κοπανιέται γελώντας σαν το χταπόδι.
"Σταμάτα! Σταμάτα και φύγε! Θέλω να δω τον Μάριο"
"Ω! Ο Μάριος βρίσκεται στο νοσοκομείο αυτή την στιγμή και σιγά μην αφήσει την 'γυναίκα' του για εσένα"
Η κοπέλα έμεινε ακίνητη όταν άκουσε την λέξη 'γυναίκα'.
Έπιασε με την παλάμη της το στήθος όπου βρισκόταν η καρδιά της και δάγκωσε το κάτω χείλος της για να μην κλάψει.
"Α.....α....πο.....κλείε......ται" τραύλισε έχοντας σκυμμένο το κεφάλι της.
"Ααα! Πίστευες ότι ο Μάριος θα περίμενε την ωραία κοιμωμένη να ξυπνήσει; Είσαι πολύ γελασμένη"
"Για... τι να μην με περιμένει; Ο Μάριος με αγαπάει"
"Πώς φαίνεται ότι δεν ξέρεις καλά την ελληνική γλώσσα. Δεν σε αγαπάει αλλά σε αγαπούσε πολύ παλιά, πριν γίνεις πόρνη και αρχίσεις να κάνες μπάφο..... Αναρωτιέμαι αν ο Γιώργος είναι δικό του παιδί" η νεαρή κοπέλα ξεροκατάπιε και κοίταξε αλλού. "Ήμουν σίγουρη ότι δεν ήταν δικός του"
Story by ~ ntani_ela
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...