Ο Μάριος έμεινε να κοιτάζει την Ελίνα σοκαρισμένη. Ακόμη δεν μπορούσε να πιστέψει πως η γυναίκα του είχε πάθει αμνησία.
"Γαμώτο!" βρόντηξε δυνατά κοπανώντας το χέρι του στον τοίχο. "Δεν γίνεται να μας ξέχασες! Δεν γίνεται!" την πλησίασε και την έπιασε από τους ώμους ταρακουνώντας την.
Από τα μάτια της κύλησαν δάκρυα ενώ συγκρατιόταν για να μην φωνάξει πως τα θυμάται όλα.
"Γαμώ" έφυγε τρέχοντας από το δωμάτιο κοπανώντας την πόρτα πίσω του.
Η Ελίνα έμεινε πίσω να κοιτάζει την κλεισμένη πόρτα.
Ο μαυροντυμένος άντρας βγήκε από το μπάνιο και την πλησίασε παίζοντας με το πιστόλι.
"Μπράβο, πήρες 20 στο διαγώνισμα" της είπε ειρωνικά και αφού της γύρισε την πλάτη έφυγε από το δωμάτιο έχοντας ένα χαμόγελο στα χείλη.
Από την άλλη η Αντιγόνη στεκόταν μπροστά από την πόρτα του δωματίου της Ελίνας.
Θα έπαιρνε εκδίκηση από την αδελφή της και από όλους όσους την πλήγωσαν.
Όταν είδε τον μαυροντυμένο άντρα να βγαίνει από το δωμάτιο του χαμογέλασε σατανικά όπως και εκείνος.
Μπήκε μέσα και όταν η Ελίνα την είδε άνοιξε το στόμα της από το σοκ.
"Τι τι τι στο καλό κάνεις εδώ" την ρώτησε σοκαρισμένη. "Πότε βγήκες από την φυλακή;" τσίριξε δυνατά.
"Καλέ τόσο πολύ σοκαρίστηκες που βγήκα από την φυλακή" της είπε ειρωνικά και έπεσε πίσω στον καναπέ. "Αχ! Για πες μου αγαπητή μου, ο Μάριος πως είναι; Ω! Το ξέχασα. Εσύ δεν θυμάσαι άρχισε να κοπανιέται από τα γέλια.
Η καθισμένη κοπέλα νευριασμένη έβγαλε από πάνω τα σκεπάσματα και όρμηξε στην άλλη κοπέλα.
"Σου υπόσχομαι πως μόλις ξεμπερδεψω θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου το χέρια... Βασανιστικά"
Τα μάτια της Αντιγόνης μαύρισαν και την έσπρωξε από πάνω της.
"Επέτρεψα μια φορά στην ζωή μου να με γελοιοποιήσουν αλλά δεν θα το ξανά επιστρέψω. Ετοιμάσου! Έχει αρχίσει πόλεμος και μια από εμάς θα κερδίσει και τα παιδιά και τον Μάριο.
Story by ~ ntani_ela
ESTÁS LEYENDO
My Mafioso ✔
RomanceΕλίνα και Μάριος Μάριος και Ελίνα Μαφιόζος και γλωσσού Θα ταιριάξουν αυτοί οι δυο; *** "Μην με κοιτάζεις!" την διέταξε με την αυστηρή φωνή του κάτι που της προκάλεσε ένα μούδιασμα στο σώμα της. "Τα μάτια τι τα έχουμε;" τον ρώτησε ειρωνικά και τον...