Proloog

2.4K 93 6
                                    

{Mitch pov.}

Mitch is hier 7 jaar oud.

'Maar mama,' huil ik.

'Mitch ren!' zegt mama en ze maakt een raar geluid door de wond op mama haar been.

Het grote vuur raakt nu ook mama haar arm en ze valt op de grond. Het vuur komt nu ook naar mij toe. Zo snel als mijn beentjes kunnen rennen ga ik naar buiten. Over komt rook van de huisjes af. Zelfs van het huisje, waar mama altijd die lekkere broodjes haalde.

'Schiet op! Je kan hier niet blijven!' roept Timmie.

Hij is mijn grote broer. Timmie tilt me op em rent naar de zee toe. Hij pakt een bootje uit de schuur en zet me in het bootje op het water.

'Timmie we moeten mevrouw Baker proberen te redden!' schreeuwt iemand naar Timmie.

'Mitch, ik kam niet met je mee. Je moet dit zelf doen. Zorg goed voor je!' zegt jij snel tegen me.

Dan pakt Timmie het bootje stevig vast. Hij duwt hem flink de zee in.

'Peddelen Mitch,' schreeuwt Timmie nog naar me voor hij weer weg rent.

De peddel naast me in de boot valt me nu pas op. Ik pak hem vast. Alleen glijdt hij steeds weg tussen mijn kleine handjes. De rook en vlammen verspreiden zich over het eiland.

Ik veeg een paar tranen van mijn rode wangetjes af.

'Mama, papa en Timmie,' snik ik zachtjes.

A Missing SoulWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu