'Wat voor feest is het?' vraag ik aan Jess.
Mitch en Thomas komen ons over tien minuten ophalen.
'Een gezellige,' glimlacht ze van over haar schouder naar me.
Ik grinnik en schud lachend mijn hoofd. Jess maakt een plukje van haar haar achter haar oor vast met een speldje en strijkt vervolgens haar jurkje recht.
Ik kijk naar mezelf in de spiegel en lat de stof van de jurk tussen mijn vingers glijden.
'Je ziet er leuk uit,' glimlacht Jess.
'Jij ook,' zeg ik oprecht.
Jess heeft een bordeaux rood jurkje aan met wat kanten randjes en haar haar zit aan een kant vast met schuifspeldjes.
Ik kijk weer naar mezelf. Ik heb een wit jurkje aan tot mijn knieën. Er staan een aantal kleine roosjes op getekend.
De bel klinkt door het huis heen.
'Ze zijn er,' zegt Jess enthousiast en trekt me mee naar beneden toe.
Ze maakt de deur open en Thomas staat in de deuropening.
Jess omhelst hem meteen, waardoor hij twee stappen naar achteren zet.
Mitch staat met zijn handen in zijn zakken lachend naar Thomas en Jess te kijken.
'Hey,' zeg ik zacht.
Hij kijkt mij nu recht aan. De lach die net nog zijn lippen sierde verdwijnt langzaam.
'Wouw,' stamelt hij.
'Wat?' vraag ik licht onhandig en zet een stap naar buiten.
'Je bent prachtig,' glimlacht hij en pakt mijn handen vast.
Hij trekt me naar zich toe en drukt een kus op mijn voorhoofd en voor een paar seconden sluit ik genietend mijn ogen.
Als hij me los laat klinkt er getoeter vanuit de auto. Mitch draait zich om en Jess hangt half uit het raampje.
'Tortelduifjes, we kunnen ook zonder jullie gaan hoor,' lacht ze.
'We komen al,' zegt Mitch.
Hij verplaatst zijn hand naar mijn onderrug en leidt me naar de auto.
Hij houdt de deur voor me open en ik stap in. Ik schuif een stukje door, waardoor hij naast me kan zitten.
Mitch stapt ook in en legt zijn arm achter me neer op de leuning.
'Let's go!' roept Jess lachend en gooit haar handen enthousiast de lucht in.
Ik grinnik en leun tegen Mitch aan.
Jess draait zich om naar Mitch.
'Waag het om haar make up te verpesten. Ik zweer het ik doe je wat,' waarschuwt Jess hem.
'Hahaha succes Mitch,' lacht Thomas.
Ik leun naar Thomas zijn stoel toe.
'Hetzelfde geld voor jou,' grimas ik.
Jess en ik zijn er echt wel even op bezig geweest.
'Dat is mijn meisje,' hoor ik Mitch grinnikend zeggen, voordat hij me weer naar zich toe trekt.
#
We stappen uit de auto. Een groot huis komt in beeld. We lopen naar de voordeur, maar die wordt voor onze neus al open gegooid.
'Hey,' roept Jason denk ik vrolijk.
Ik heb hem wel een paar keer eerder gezien, maar nog niet zo veel.
Hij trekt Mitch in een brohug en daarna Thomas. Naar mij en Jess knikt hij vriendelijk en glimlacht.
Ik glimlach terug. Mitch komt weer naast me staan en slaat zijn arm om me heen.
'Nou kom binnen. Jullie weten hoe het werkt. Drank staat in de keuken, woonkamer is de dansvloer en boven is verboden terrein,' somt hij op als hij naar binnen loopt.
We volgen hem en meteen dringt de geur van alcohol mijn neus binnen.
'Jason!' wordt er geroepen.
'Ik zie jullie zo wel weer,' roept hij boven de muziek uit en rent weg tussen de mensen door.
'Lust je iets te drinken?' vraagt Mitch als hij een kus op mijn wang plaatst.
'Ja, lekker,' glimlach ik.
Hij pakt mijn hand vast en trekt me mee naar de keuken. Er staat een tafel met allemaal rode bekertjes.
Twee barmannen staan achter de bar. Nou ja barmannen, ze zijn net zo oud als ons.
'Hey schoonheid, wat wil je drinken?' vraagt een van de twee aan me.
Mitch trekt me naar zich toe en verstevigt zijn greep om mijn middel.
'Doe maar een glas van jouw ego. Die heb je toch al genoeg,' merkt Mitch nep serieus op, waarna ik in de lach schiet.
Mitch kijkt in de bekers en neemt een slok van een van de bekers.
'Bacardi cola of bier?' vraagt hij als hij de twee bekers in zijn handen heeft.
'Doe maar de Bacardi cola,' zeg ik en Mitch overhandigt me het bekertje.
'Op ons,' zegt hij en heft de andere red cup de lucht in.
Ik grinnik en volg zijn voorbeeld.
'Op ons,'
Hey mensjes,
Party timeee. Met ons favoriete koppel. Althans die van mij is het zeker.Vergeet dat sterretje niet in te kleuren. 🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
A Missing Soul
Romance'Bemoei je niet met iets waar je niks vanaf weet,' brom ik en tik een keer op haar schouder. Ik maak de deur achter me open en trek me los uit haar greep. Ik loop de deur uit, Rose verbaasd achterlatend. De deur valt met een harde klap achter me dic...