Dat was raar.
Waarom vind je het een goed idee om met random iemand bij de kassa te gaan praten?Ik had een seriemoordenaar kunnen zijn.
Nee dat had ik niet, ik zou veelte veel vragen stellen.
Je snapt mijn punt waarschijnlijk wel.
Iedereen os gewoon lekker sociaal vandaag Mitch.
Sommige mensen kunnen dat wel in tegenstelling tot sociaal ongemakkelijke personen zoals ik.Ik loop de achtertuin Jason weer in. Jason is op de barbecue schaal eieren aan het bakken.
'Heey je bent er weer,' gaapt Jason.
Ik knik instemmend en kijk de tuin rond.
Thomas en Jess liggen samen op een hangmat te slapen.
Een spontane grijns siert mijn lippen.
Jess en Thomas hebben de hangmat naast het zwembad gezet, want daar was wat schaduw van een boom bij de buren.Ik wenk Jason dat hij moet komen. Met gebaren taal wat niet echt gebarentaal is leg ik hem uit wat ik van plan ben.
Jason begint ook te grijnzen en samen gaan we naast de hangtmat staan. We pakken het doek vast en geven er een flinke slinger aan, waardoor Jess en Thomas eruit rollen en in het zwembad vallen.
Jess gilt, waardoor Thomas een gehoorbeschadiging heeft.
'Hadden jullie die hangmat maar niet zo neer moeten zetten,' lach ik.
Jess kijkt me geïrriteerd aan. Ik grinnik en rijk mijn hand naar der uit.
'Sorry Jess,' lach ik als ik er uit het zwembad trek.
'Dat mag in hopen ja,' lacht ze en schudt haar natte haren uit in mijn gezicht.
'Help je mij er niet uit?' vraagt Thomas.
'Nee jij trekt mij er ook in en Jess niet,' grinnik ik.
Mijn lieve mensen. Laat dat een hele wijze les zijn voor iedereen. Vertel je plan nooit hardop.
'Ze trekt je er niet in nee,' lacht Thomas.
Meteen daarna voel ik twee handen in mijn rug die me een flinke duw richting het zwembad geven.
Ik verlies mijn evenwicht. Alleen gebeurde er wat leuks in mijn val. Jason en Jess stonden dichtbij genoeg, waardoor ik ze mee kon trekken en we nu alle vier in het water liggen.
'Aah Mitch!' roept Jess naar me.
'Waaaat, ik deed niks,' lach ik.
Meteen word ik onder water geduwd door Jason. Als ik boven kom spuug ik het water dat in mijn mond wad gekomen richting Jason.
'Gast,' lacht hij.
'Moeten jullie die paracetamollen nou nog hebben of niet?' lach ik.
'Ohh als jij er bent heb ik die altijd nodig,' lacht Jess en ze klimt het zwembad uit.
Thomas, Jason en ik volgen haar voorbeeld. Ik plof naast Thomas neer op de lounge bank.
'Aah top, de eieren zijn klaar,' zegt Jason.
Hij legt de eieren op een paar broodjes en geeft ze aan ons. Gulzig neem ik er een hap van. Ik had echt honger.
Jess komt Jason zijn huis uitlopen mey een dienblad vol glazen.
'Jongens wie wil er een paracetamol?' vraagt Jess.
We springen bijna allemaal tegelijk op, wat overigens geen geweldig idee, aangezien ik hoofdpijn heb en dus een steek krijg. Geweldig.
Ik pak een glas en gooi een deel achterover. Een paracetamol is net als een pleister los trekken. Je kunt het maar beter zo snel mogelijk gedaan hebben.
Jess kijkt me verbaasd aan.
'Hoe krijg je dat zo snel leeg?' vraagt ze.
'Een tovenaar verteld nooit zijn geheimen,' grijns ik.
Jess rolt haar ogen. Thomas kijkt van mij naar Jess en doet een poging om ook alles in een keer op te drinken. Meteen spuugt hij alles uit op het gras.
'Thomas!' roept Jason.
Thomas haalt onschuldig zijn schouders op, waardoor ik moet lachen.
'Mitch, hoe dan?' lacht Thomas.
Ik haal m'n schouders op en zak onderuit. Ik zet mijn zonnebril op voor het extra effect, terwijl er een spontane grijns op mijn lippen ontstaat.
Jess kijkt op haar telefoon.
'Jongens! Ik moet nu naar het dorp!' roept Jess enthousiast.
Iedereen kijkt haar vragend aan.
'Rose Pepperwood is hier!' gilt ze blij.
'Wie is dat nu weer?' vraag ik.
'Mitch je was net in het dorp,' zegt Jess.
Ik knik bevestigend.
'Heb je heel toevallig dit meisje gezien?' vraagt Jess bloed serieus.
Een foto van het meisje bij de kasssa verschijnt in beeld.
'Wow zij is echt knap. Is zij die Rose Pepperwood? Want anders ga ik wel mee naar het dorp,' grijnst Jason.
'Mitch heb je haar gezien? Ja of nee?' gaat Jess even serieus weer door.
'Ja, ik heb er even gesproken,'
Mitch has famous friends my dearrr.
Wat vinden jullie er van?
Vergeet dat sterretje niet in te kleuren. 🌟
Groetjes Roos
JE LEEST
A Missing Soul
Romance'Bemoei je niet met iets waar je niks vanaf weet,' brom ik en tik een keer op haar schouder. Ik maak de deur achter me open en trek me los uit haar greep. Ik loop de deur uit, Rose verbaasd achterlatend. De deur valt met een harde klap achter me dic...