8. "Ona je Peterova cura."

445 15 0
                                    

Tri dana kasnije

Sjedim na tribinama dok dečki igraju drugo poluvrijeme prve utakmice. 2:1 je. Naravno, za nas.

Pogledam u mobitel jer su postali dosadni. Nema više nikakve akcije. Leona mi je poslala poruku da je večeras tulum. Kao da nisam zapamtila.

U ova tri dana se svašta izdešavalo. Kada smo Peter i ja prije dva dana išli u kafić nakon trčanja tamo si bile cure. Doslovno su ga jele pogledom. A on se na to samo smijao i nastavio priču sa mnom. Haha, pobrale su odjeb.
Dan poslije, čula sam Tonya, Luku i Frana kako komentiraju da su vidjeli prezgodne cure na plaži. Po opisu sam skužila da su to Leona, Emina i Lejla. Morala sam im to reći jer je jednostavno bilo presmješno. Upoznavanje smo odgodile za sutra makar će danas vidjeti nas četiri kako glumimo budale na tulumu.

Odjednom začujem zadovoljne usklike te prebacim pogled na teren. 3:1. S mojim planom, naravno da smo do tu dogurali. Pogledam na sat i vidim da ima još 10 minuta. Ovaj put odem na Instagram te postavim story kako smo najbolji.

„Ona je Ottova unuka.“ začujem kako nepoznati glas govori.

Okrenem se prema njemu i dalje nezainteresirano gledajući u mobitel. Da vidimo što se o meni priča po kampu.

„Da, da. Ona je Peterova cura.“

Ja sam šta? Ja sam čija cura? Ko je to rekao? Ubit ću ga.
Ustanem te odem do dva dečka.

„E.“ pozdravim ih, a oni me začuđemo gledaju „Od kud vama da sam ja Peterova cura?“ pogledam jednog pa drugog.

Izgledaju kao da su se uplašili.

„Priča se po kampu.“ kaže jedan pa ga pogledam u zelene oči.
„Ko priča?“ zanima me kome ću zavrnuti vratom.
„Ne znamo od kud je to došlo, samo znamo da se priča.“ drugi slegne ramenima.
„Oki. Samo ću vam nešto reći, ne vjerujte pričama.“ kažem te krenem. Jedan me zaustavi.
„Jel to istina?“ okrenem se prema njima.
„Peter mi nije nitko i ništa.“ to nitko i ništa naglasim.

Ljuta odem s terena te mogu vidjeti da su dečki to i primjetili.

Uđem u sobu te otvorim Jack Daniels. Popim tri gutljaja.
Ufffff, kako mi mogu dignuti tlak. Saznat ću ja tko je to razglasio i taj će požaliti. Vjerujem da će svi večeras biti na tulumu, bar većina. Vidjet će oni da mi Peter nije dečko, o bome kako će vidjeti.

(***)
Odjenem večerašnju kombinaciju te se i našminkam.

Izađem u boravak di su svi igrači

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Izađem u boravak di su svi igrači. Sjajno.

„Ja idem na tulum. Tko hoće sa mnom?“ razglasim na što se svi okrenu i odmjere me. Hoće li to prestati? Mislila sam da su me već cijelu ispregledali.
„Ja.“ svi kažu i dignu se s kaučeva.
„Imate točno 25 minuta. Tko ne bude spreman, idem bez njega.“
„A što je s trenerom?“ upita Zayn dok ulazi u svoju sobu.
„Ja ću to riješiti.“ namignem mu te se vratim u boravak.

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Where stories live. Discover now