24. "Moja malena."

408 17 0
                                    

TJEDAN DANA KASNIJE

Ovih tjedan dana je odlično prošlo. Peter i ja smo si ponovno dobri i lijepo nam je. Naravno, na meti smo zajebavanja i broj jedan smo tema u kampu. Ali nas boli briga. Abuelo nas također zajebava. On i Nick najviše.

Svaki dan idemo van na double double date. Saznali smo da nam je Leona dosta toga zatajila jer su ona i Tony u vezi već tri dana. Malo smo ju gnjavile dok nam nije ispričala šta su sve radili.

Sabrina i ja si cijeli ovaj dan podmećemo nešto. Npr. ona je meni poderala cijelu kajdanku u nadi da mi uništi onu melodiju, ali je toliko glupa pa ne zna da ja sve svoje melodije znam napamet. Pa sam joj ja za osvetu u nekakvu tintu koju koristi da nacrta obrve stavila kremu za depiliranje. Pogodite tko ovaj cijeli tjedan nema obrve i mene gleda kao da će me ubiti. Ali to je bilo prvi dan, druge ne želim ni spominjati.

Upravo se vraćam s trčanja. Dolazim do stražnjeg stubišta kada mi se pridruži Nick.

„Di ti dečko?“ upita s osmjehom.

„Di ti cura?“ s osmijehom mu vratim.

„Ovo je bilo nisko, ali prihvaćam.“

„Ajde, možda i ti jednom nađeš neku luđakinju.“

„Neću. Mora biti lijepa kao ja, ali ja sam najljepši.“ kaže u šali.

„Najljepši od najružnijih, jaka ti titula.“

„Samo ispod pojasa, a Kim? Mislim znam da si se kod tvog dečka sve ispod pojasa, ali ipak, ja ti nisam dečko.“

Nasmijem se glasno.

„A šta je ovo bilo?“ upitam ga.

„I ja volim sve ispod pojasa.“

Lik je meni urnebes. Uvijek se zeza i mogu s njim ovako opušteno razgovarati.

Dođemo do stubišta te mi on želi otvoriti vrata, ali ga ta vrata udare. Sabrina prođe kraj mene, a ja joj odmah pogledam obrve i puknem se smijati.

Na moje iznenađenje i ona se nasmije. Nešto je naumila.

„Si oki?“ upitam Nicka dok se penjemo po stepenicama.

„Jesam. Jak sam ti ja.“ digne ruku te stisne biceps. Ja mu zaplješćem te se počnemo smijati.

„Ti si joj ono napravila s obrvama?“ upita kada dođemo u apartmana.

„Ne.“ kažem, ali je očigledno da lažem.

„Da, da, da. Baš ti vjerujem.“

„Gle, nisam joj ja kriva što koristi kremu za depilaciju na obrvama.“

„Ozbiljno, Kim? Ozbiljno? Koliko možeš biti djetinjasta?“

„Ona je prva počela.“ obranim se.

„Znači puno.“ odgovori si na svoje pitanje te mi mahne i ode u svoju sobu.

Ja također to napravim. Otvorim vrata svoje sobe. Mogla bih svirati gitaru sada. Dugo nisam. Podignem pogled na kauč di sam zadnji put ostavila gitaru.

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ