Pobijedili smo 4:0. Stvarno nisu htjeli biti kažnjeni na treningu. Pozdrave se sa drugim timom te Abuelo, koji je došao na pola drugog poluvremena, i ja odemo do trenera protivničke momčadi. Rukujemo se s njima te malo porazgovaramo.
Vratimo se u boravak di dečki već slave.
„Najbolji smo, najbolji." dere se Carlo
„Najbolji, najbolji." svi ostali ga prate.
Nasmijem se na taj prizor. Mutavci.
Slavili smo cijeli dan. Netko je čak donio i šampanjac. Bilo je zabavno.
Kažem dečkima da se krenu spremati, a Peter me pogleda nekakvim pogledom od kojeg se sjetim da moram staviti puder na masnicu. Namignem mu te uđem u sobu.
Otvorim ormar. Što da odjenem?
Hmmmmmmmm, hmmmmm, hmmmm, hmm, hm, znam. Odjenem se i obujem. Nije ništa posebno, tako uvijek navečer izlazim.
Odem u kupaonu te skinem i stavim novi sloj pudera. Moram saznati hoće li održati svoju riječ. Možda danas bude nečega. Nečeg zanimljivog. Stavim maskaru te lagani crveni mat ruž. Da kosu dignem ili da ju ostavim spuštenu? Kako izgledam bolje?
Ček, ček, ček. Kim, šta je tebi? Kako bolje izgledam? Koga briga? Dobro, briga je Petera, ali zašto je mene briga za Petera? I zašto ja ovo kompliciram? Ljeto je, mogu se malo opustiti. I to baš namjeravam napraviti. Spustit ću kosu, a kasnije ju zavezati. I zabavljat ću se s Peterom. Vidim da on nema ništa protiv toga.
Uzmem mobitel i cigarete te izađem iz sobe. Peter i Luka stoje u hodniku te nešto pričaju.
„Di su ovi?" privučem im pažnju. Oboje me odmjere. Peter mi se nasmije, a Luka malo promatra njega pa mene, njega pa mene.
„Neka sam proklet." promrmlja.
„A?" upita ga Peter, a on odmahne glavom kao da nije ništa rekao.
„Ponavljam; di su ovi?" upitam ih.
„Znaš da se Tony kao i obično dugo sprema." Peter kaže pa mu se Luka ubaci „A Fran je shvatio koliko je Lejla lijepa pa se još više sređuje."
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
RomanceNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...