33. " Šta je ovo?"

351 19 0
                                    

„Volim te.“

Što? Zašto je to rekao? Šta da mu kažem? Hvala?

Odjednom mi u misli dođe žena sa štanda. Pokazuj svoje osjećaje i nemoj se bojati.

„Volim i ja tebe.“

Jako se zagrlimo.

„Malena moja.“ šapne mi.

„Bebo moja.“ nasmijem mu se „Volim te zvati bebo moja.“

„I ja volim kada me zoveš tako, malena moja.“

„Volim te.“ ponovim jer kada sam prvi put to rekla osjetila veliko olakšanje i neku zaljubljenost ili ljubav.

„Volim i ja tebe.“

„Nemoj da te ona glupača rastuži. Jel ti jasno?“ prijeteći mu kažem, a on se nasmije.

„Dobro, šefe.“ poljubi me na blic.

(***)

Devet je sati. Svi smo na glavnom terenu, pola kampa je došlo. Dečki su donijeli hranu i piće koje su složili na stolove, a cura i ja smo nabavile zvučnike i muziku.

Trenutno sam u društvu s Leonom i Lejlom. Cijelu večer smišljam plan kako da se domognem Peterova moba. Moram naći broj njegove kučkaste mame i reći joj da nema prava vrijeđati moju bebu.

Uspješno smo spojili cure s njihovim sesnim igračima. Zapravo, kada sada razmislim, Tenu nisam vidjela.

„Di je Tena?“ upitam.

„Ne znam.“ Kaže Lejla te se ogleda oko sebe zajedno s Leonom.

„Idem ju potražiti.“ Brzopleto kažem te odem do Petera koji je bio u društvu.

Malo porazgovaram s njima te poskrivečki uzmem Peteru mobitel. Odem u svoju sobu te se sjednem na kauč. Uđem u mobitel jer sam mu jednom vidla lozinku koju je utipkivao.

Kako sam ja loša cura. Jooooj, ali bar imam dobre namjere.

Pogledam kroz prozor te vidim da se moja beba super zabavlja. Drago mi je. I dalje se drži svog obećanja te nosi lančić koji sam kupila.

Pronađem broj te ju nazovem sa svoga mobitela.

„Halo?“ javi se kreštav glas.

Zašto sve kurve imaju takav glas?

„Jesam li dobila Peterovu majku?“ upitam ljubazno.

„Da. A tko si ti?“ bezobrazno kaže.

„Ja sam Peterova cura.“

„Oho, milo moje.“ hlas joj se odmah umili „Peter mi je pričao o tebi. Drago mi je da je Peter našao nekog takvog-“

„Bogatog?“ prekinem ju.

„Molim?“

„Znam o čemu ste pričali s Peterom. I znam da ste ga nagovarali da me traži novce za neke vaše potrebe. Sada ću vam ovo reći i više nikada: još jednom pokušajte govoriti tako nešto Peteru ili ga vrijeđati ili napraviti nešto Tei, pobrinut ću da više nikada ne vidite nikakve markirane stvari ili da uopće imate te svoje sponzore.“ Ljuto joj kažem te prekinem.

Kurva jedna, misli da mi se umiljatim glasom može umiliti. Joooj, kurva jedna prokleta.

Smirim se te izađem iz sobe. U boravku sretnem Nicka.

„Hej, zar nisi na zabavi?“ upita me.

„Ma malo me boljela glava pa sam mislila odsvirati klavir, a tu sam po mobitel došla.“ Slažem prvu stvar koje se sjetim.

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Where stories live. Discover now