„Čestitam Fran.“ govorim mu dok pijem treću jutarnju kavu. Nisam spavala cijelu noć jer je Lejla pričala o svom dejtu s Franom „Lejli je bilo lijepo sinoć.“
On se nasmije te nastavi jesti.
U ovakvim situacijama se osjećam kao dvostruki agent. Saznajem kako je curama bilo na dejtovima pa pričam dečkima i obrnuto. Oni se svi slažu s tim tako da je dobro.
„I samo da znaš,“ ponovno mu privučem pažnju „znam sve detalje.“ nekoliko puta dignem obrve. Oprezno me pogleda. Ovo sigurno nije očekivao.
„Nemoj da ti to opet padne na pamet. Lejli se svidjelo, ali meni baš i ne.“
„Šta su radili?“ upita naš Romeo koji je i sinoć Eminu zadivio fascinantnim zanimljivostima o zvijezdama.
Emina inače obožava zvijezde. To je čak i mala riječ tako da joj je odlično što je upoznala nekoga tko zna toliko puno o njima.
„Malo su se ljubili pa su ogovarali Petera i mene.“
„Pa nakon onog jučer vi ste jako zanimljiva tema.“ Fran me krene podjebavati.
„Ja se samo nadam da ste koristili zaštitu.“ Tony nastavi.
„Ja vas ne moram slušati.“ ispijem kavu do kraja te se dignem „Zbogom.“
Odem u sobu te krenem tražiti rad od jučer. Di sam ga stavila?
Prekopam cijelu sobu, ali ništa. Možda sam ga stavila u ladice stola. Pogledam u prvu. Ništa. Druga, ništa. Otvorim treću te se zaprepastim.
Na mojoj predivnoj crno-bijeloj slici šume sada je jedno veliko tamno slovo S.
Kim, udahni i izdahni. Udahni i izdahni. Još jedanput, dvaput, triput, pet put.
Zgužvam papir te ga bacim u smeće kao da gađam koš. Bacim se na krevet.
Vrijeme je za osvetu.
(***)
„Idete van s nama?“ čujem kako Tony priča s Peterom ispred moje sobe.
„Ne.“ odgovori mu „Gledat ćemo filmove s ekipom. Ian i Nick su otišli po hranu i piće. Mislim da je i Matija otišao.“
„Aha, oki. Ja se pripremam za sljedeći korak.“ čujem kako zaplješće rukama, a Peter mu održi govor pun potpore.
Koji sljedeći korak? Vjerojatno nešto s Leonom planira. Čujem kucanje na vratima.
„Uđi.“ zaderem se.
„Trener je rekao da izabereš film.“ Peter nasmiješen uđe u sobu.
„Uzmi laptop i nađi neki. Meni se neda.“ zabim glavu u jastuk.
„Opet ti povraća?“ sjedne kraj mene te me pomazi po trbuhu.
„Ne, samo sam malo umorna.“ pogledam ga te se nasmijem.
„Ajmo, filmove tražiti.“ poljubi me na blic te uzme laptop.
Legne se na krevet te mene postavi da ležim na njegovim prsima. Upali laptop te brzo odaberemo sedam filmova.
Izađemo iz sobe te vidim da je većina na mjestima osim one trojice koji idu zavodit moje frendice i dečki koji su otišli po hranu.
Postavim film na TV.
„Netko je tražio hranu?“ dečki se odjednom pojave.
„Ja nudim piće.“ kaže Nick.
„Jedino ako imaš pivu.“ nasmijem mu se.
„Rekao sam vam da je ona cura za pivu!“ pogleda druge dečke te mi baci staklenu bocu.
Spretno ju uhvatim.
„Tu je negdje onaj kurac za otvaranje.“ krene pretraživat vrećicu.
„E, buraz. Mislim da njoj to ne treba.“ Matija mu kaže te se svi okrenu prema meni.
Maknem čep uz pomoć stola.
„Ne treba mi.“ namignem im te sjednem na svoje mjesto.
„Ona je moj čovjek.“ nasmije se Nick te mi preda još jednu bocu da ju otvorim.
To napravim te mu ju vratim „Kada god trebaš.“
Odjednom začujem kreštav vrisak. Počelo je.
Svi otrče prema Branimirovoj sobi, a ja ostanem sama u sobi. Ja i moj veliki zločesti osmijeh.
„Neeeeeeeeeeeee.“ i dalje se čuje taj odvratan glas.
Čujem jake korake koji svakim trenutkom postaju glasniji.
Sabrina stane ispred mene. Faca joj je izobličena. Što od konture koje stavlja na krivo mjesto što od bijesa prema meni. Ali, vidim još nešto. Ma otkud joj takve lijepe debele obrve? A joooj da. Moja malenkost joj je podvalila malo veću četku i skroz drugu boju.
„Ti.“ grubo kaže.
„Si kraljica. Ah, znam. Napokon si priznala to. Znaš, takva priznanja su dobra za dušu. Ne opterećuju te.“ slatko joj se nasmijem.
„Ti si ovo napravila.“ pokaže nas svoje obrve.
Kim, smiri se. Ne smiješ se smijati njoj u facu. Bar ne trenutno.
„Znam da želiš nekoga okriviti za to, ali ja ne šminkam tako užasno.“
„Ubit ću te.“ krene me primiti za vrat, ali ju u toj namjeri zaustavi Branimir koji je odvede malo dalje od mene.
„PUSTI ME!“ nastavi se derati „ZNAM DA SI TI TO NAPRAVILA!“
„A kako znaš, to jest misliš da znaš, da sam ja to napravila?“
„Jer sam ja... ja sam ti...“ kad je skužila šta će reći potpuno se zaustavila u pričanju te je postala ljuća.
„Jer si ti što, Sabrina? Što si mi ti?“ to ti naglasim te se pobjednički nasmijem.
„Ništa.“ u isto vrijeme poraženo i ljuto kaže.
„Oki, idemo gledati film.“ kaže Matej te prekine napetu tišinu.
„Di je trener?“ upita Zayn.
„Rekao je da neće doći. Ide s trenerima negdje.“ odgovori mu Kyle.
Carlo upali film, a Carl nas sve stiša.
Peter me digne kada film krene te me postavi u svoje krilo. Bolje se namjestim te se naslonim na njegova prsa. Nick nam preda kokice te ih ja stavim u svoje krilo.
Tokom filma Peter me nekoliko puta neprimjetno poljubi te ugrize za vrat. Reagirala sam samo na ugrize jer me je tijelo izdalo. On se, naravno, tome samo perverzno smijao i nastavio s radnjom.
BẠN ĐANG ĐỌC
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
Lãng mạnNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...