„Ima li problema?“ Peter ponovno upita te pogleda Žaca.
Ja sam ovo htjela izbjeći, ali jebiga, nisam uspjela.
„Ne tiče te se.“ Žac mu bahato odgovori.
„Tiče me se jer je ona moja cura. I ti imaš jednu jebenu sekundu da makneš prste s nje.“ Peter progovara s takvim bijesom da sam se čak i ja prepala. Nisam znala da on može biti takav.
„A šta ako neću?“ Žac me jače stisne na što ja ispustim kratki vrisak. Baš boli.
Uvali se Peteru u facu. Oki, ja se stvarno počinjem bojati.
„Inače…“ Peter ne dovrši svoju misao nego ga udari u facu.
Žac me pusti te padne na pijesak. Peter krene prema njemu da ga još naudara, ali ja stanem ispred njega te ga primim za ruke.
„Nemoj.“ pogledam ga „Vidiš da je budala. Idemo.“ on me pokuša zaobići, ali mu to ne dopustim. Naposljetku me pogleda u oči te primi za ruku. Krenemo prema cesti kada se Žac opet oglasi.
„Pičkico. Slušaj svoju kurvastu curicu. Kada dođete kući, promjeni si tampon.“
Može li on ikada ušutiti? Peter odmah pusti moju ruku te se zatrči prema budućem mrtvacu. Krene ga jako udarati te Žac nakon nekoliko pugtta padne na pod.
Sam si je to tražio.
Izvadim mobitel te nazovem Lejlu. Ne mogu ih sama razdvojiti.
„Di ste?“ upitam čim čujem da se javila.
„Evo sad smo na plaži. Dolazimo za pola minute, doslovno.“
„Požurite se.“ krenem do dečki koji se nastavljaju mlatiti. Žac je nekako uspio okrenuti Petera te ga sad udara. Peter mu podmetne nogu te ga baci i sjedne na njega „Peter, pusti ga.“ zaderem se.
„Šta je bilo, Kim?“
„Žac je došao zajebavati pa ga Peter sada tuče.“ kažem malo uspaničena. Znam da Peter ima granicu, ali mislim da će ju preći i to vrlo brzo.
„Trčimo.“ kratko kaže te prekine.
Stanem se bliže Peteru „Peter, pusti ga. Ozbiljna sam. Ubit ćeš ga.“
Nisam to ozbiljno mislila dok nisam pogledala Žaca. Bio je cijeli krvav, doslovno. Cijela faca mu je bila puna krvi. Mislim da je Peter prešao onu svoju granicu.
„Peter.“ povisim glas s malom dozom straha „Pusti ga. Gotov je.“
„Neću. Nazvao te kurvom.“ ljuto kaže te ga nastavi udarati.
Krenem mu nešto reći, ali u tom trenu Fran doleti i primi Petra. Krene ga odvlačiti od Žaca.
„Pusti me. Ubit ću ga.“ otima se i dere. Prvi put pogledam u njegovu facu i vidim da i on ima dosta povreda.
Fran ga odvuče desetak metara dalje od Žaca. Peter se nastavlja derati da ga pusti, ali Fran ga još jače stisne.
„Jesi li ti normalan?“ ja sam počela galamiti „Mogao si ga ubiti.“
„Briga me. Nazvao te kurvom.“
E zato ja ne volim da mene dečki brane. Ja bi ga odmah odalamila i nebi se dizao tri dana. A dečki se naudaraju da se ne mogu dići tri godine.
„Nema veze. Ja ne mogu vjerovati koji si ti debil. Jooooj.“ stavim ruke na facu te krenem hodati gore-dole.
„Oprosti.“ tiho izusti, a ja maknem ruke.
ESTÁS LEYENDO
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
RomanceNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...