34. "Da je danas nekom mjesec dana."

384 16 1
                                    

Kim's P.O.V.

Budim se s jakom glavoboljom. Mislim da su mi one zadnje votke bile malo previše. Malo se rastegnem te skužim da ležim na golom Peteru. Bar mu je torzo gol.

Pogledam mu lice koje mirno spava na jastuku. Presladak je. Približim mu se te vidim da su mu usnice malo otvorene. Dah koji izbacuje smrdi na alkohol. Po njemu i po jučerašnjem plesanju koje je izveo i vješanju po meni, rekla bih da se dobrano napio. A beba moja.

Glava me opet zaboli te se vratim spavati na Peterovo rame. Moje novo najljepše mjesto za spavanje. On stegne ruke oko mene, ali je i dalje u snu. Moj dečko s kojim sam punih mjesec dana.

(***)

Opet se probudim s jakom glavoboljom. Kada će prestati?

Ponovno se namjestim na Peterovom ramenu u želji za malo sna, ali me on preduhitri svojim dubokim jutarnjim seksi glasom.

„Jutro.“ Poljubi me u tjeme.

„Noć.“ Kažem mu te se oboje nasmijemo.

„Znaš sto sam čuo?“ šapne mi na uho iako malo preglasno.

„Mmm?“ nerazumno upitam.

„Da je danas nekom mjesec dana.“ Okrenem me da ležim na boku te mi se on stisne uz leđa. Nekoliko mi poljubaca ostavi na vrat.

„Tony i Leona.“ Tiho se nasmijem.

„Ne.“ Nastavi me ljubiti te mi rukom mazi trbuh. Kompletna se naježim.

„Luka i Emina?“

„Ne.“

„Fran i Lejla?“

„Kako ti znaš da su zajedno?“ začuđeno me upita.

„ONI SU ZAJEDNO?!“ okrenem se prema njemu.

Zašto ja to ne znam?

„Ne.“ Kaže nimalo uvjerljivo.

„Zašto ja to ne znam?“

„Htjeli su da to bude tajno.“

„Pa su rekli tebi, a meni ne.“

„Tehnički,  ja sam natjerao Frana da mi kaže.“

„Kakvi smradovi, ja ne mogu vjerovati.“

Peter me ponovno povuče u zagrljaj „Ma pusti sada njih. Još nisi pogodila kome je danas mjesec dana.“

„Tebi i meni.“ Nasmijano kažem.

„Napokoooon.“  Kaže te me privuče u strastven poljubac.

Kako volim kada mi to napravi. Kada me tako posesivno privuče prema sebi i nimalo nježno ljubi.

Prestanemo kada nam ponestane zraka.

„Što kažeš da danas cijeli dan provedemo zajedno?“ upitam ga.

„A neće biti treninga?“

„Svi smo mamurni.“ Kažem kratko, a on se složi.

Ostanemo još malo ležati te ga ja potjeram da se ode spremiti.

Ja se na brzinu otuširam i obavim jutarnju higijenu. Odjenem crne traper kratke hlačice i krič narančastu majicu na britele. Uzmem mobitel i cigarete te izađem u prazan boravak.

Pogledam na sat. Tri popodne je. Svi sigurno spavaju. Sjednem se na kauč te pregledavam Instagram. Sve nešto bezveze.

Začujem otvaranje vrata te se digne. To je sigurno Peter.

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Where stories live. Discover now