Peter's P.O.V.
Probudio sam se prije deset minuta i od tad gledam moju malenu kako spava. Čak i kada ima ove ranice na licu, prelijepa je.
Dečki su mi pokazali snimku kako se potukla sa Sabrinom. Sabrina nije imala nikakve šanse. Moja malena je najjača. Odlučio sam ju tako zvati jer ju to nervira, a preslatka je dok se ljuti.
Danas imamo posljednju utakmicu u kampu. Ako pobijedimo, idemo na natjecanje kampova. Kim nam je sastavila taktiku koja je odlična.
Pogledam na sat i vidim da je deset minuta do doručka. Pogledam u malenu te vidim da je on u dubokom u snu i da se neće probuditi. Spustim se na njenu razinu te ju poljubim. Ona se malo promeškolji, ali nastavi spavati. Obujmim ju rukama te ju približim sebi i opet poljubim. Ona otvori oči te nekoliko puta trepne. Pogleda me u oči. Okrene mi leđa te se nasloni na moj torzo i zagrli moje ruke.
„Dobro jutro.“ šapnem joj na uho.
„Jutro.“ tiho promrmlja.
„Uskoro je doručak.“ ponovno šapnem.
„Preskočit ću.“
„Nećeš.“
„Neću?“ kaže više kao pitanje.
„Ne. Moraš jesi.“ pomazim joj trbuh.
„A neda mi se ustati.“
„Ja ti u tome mogu pomoći, malena.“
„Kako?“
„Ovako.“ nasmijem se te izvadim ruke iz njenih. Stavim ih na njen trbuh te ju krenem škakljati.
„Ne. Ne. Ne. Ne.“ govori i smije se.
Koprca se u mom zagrljaju dok ju ljubim po vratu „Pusti me.“ i dalje se smije.Pustim ju, a ona se odmah okrene prema meni „Mislim da si se razbudila.“
„Ha ha ha. Idem dalje spavati.“ opet mi okrene leđa.
„Ti bi opet jedno škakljanje?“ nastavim ju ljubiti po vratu te joj opet stavim prste na trbuh.
„Ne, ne, ne, ne, ne.“ odmah i primi te ispruži „Samo nastavi s ovim.“
Usne mi oblikuju osmijeh. Sviđa joj se ovo. U jednom trenu joj zabim zube na što ona zastenje. Ugrizem ju te tako ostanem neko vrijeme. Naposljetku joj pustim kožu niz zube, a ona opet zastenje. Nastavim ljubiti to mjesto te začujem smijanje. Kako volim kada stenje zbog mojih ugriza.
Opet pogledam na sat i skužim da naša igra predugo traje.
Maknem se od nje te stanem na noge „Ajmo, malena.“
„A neeeee.“ tužno kaže „Zar se ne bi ostao još malo maziti sa mnom?“ upita umiljatim glasom.
Legnem se na nju „Ne znaš koliko. Ali moraš vidjeti kako je bilo meni kada si me odjebavala.“ poljubim ju na blic te se maknem s nje.
„Zao si, veliki.“ i ona se ustane te ode do ormara i izvadi neku robu.
„Znam, malena.“
Krene u kupaonu na što ju ja zaustavim „Di ćeš?“
„Idem se presvući. Ne želim da me gledaš.“ isplazi mi jezik.
„A neki dan kada si skinula haljinu preda mnom, šta je to bilo?“ aha, sada nema di.
„Tad si mi bio drag.“ zatvori vrata kupaone. Ipak se uspjela izvući.
Brzo izađe van te zajedno krenemo u hodnik.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
RomanceNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...