9. "Zagrlit ću te."

429 15 0
                                    

Peter's P.O.V.
Sve je bilo savršeno. Sve. Trebao sam plesati uz Kim sinoć i već sam krenuo po nju, ali se neki majmun zaljepio za nju. Kosti sam mu htio polomiti kada ju je izvukao van. Dečki su me jedva smirili. Kasnije se vratila i popravljala ruž. Sigurno se ljubila s njim. Gad prokleti. Ubit ću ga kad ga vidim.

Po kampu se počelo pričati da smo ona i ja zajedno. To nije istina, bar ne još.

Pojedem doručak te odlučim otići do nje. Možda opet zaspemo zajedno. Jučer sam se napio, ali nije to ništa za mene. Mogu tri puta više podnijeti.

Pokucam joj na vrata te ih otvorim.

„E, malena, hoćeš-“ zaustavim se kada vidim kako njeno tijelo počiva na krevetu. Prsni koš joj se lagano diže.

Preslatka je dok spava.

Malo ju pogledam te joj se približim i poljubim ju u tjeme. Kako jeben miris. Zadnji put bacim pogled na nju kada izlazim van. Bit ćeš moja Kim, samo moja.

„Evo našeg Romea.“ nasmije mi se Branči.
„Hahaha, a šta ćeš?“
„Vidio sam te jučer kako si gledo Kim dok je plesala s onim likom.“
„Dobro… i?“ ne kužim šta s tim želi reći.
„Čuvaj ju. Iako ju mrzi, to ti kažem. Znam kako je to.“
„Jooooj, pa da. Tebi će uskoro doći cura.“ Brančijeva cura će biti s nama u kampu.
„Da. Samo ne znam kako će se slagati s Kim. Mislim da će se potući i da će Kim završiti u bolnici ako je se ova dočepa.“
„Da, da. Čuo sam da ti je cura pravi borac. Aj odem ja sada spavat. Mrtav sam.“ pozdravim Brančija te odem u sobu.
Čuo sam da se ta cura potukla s nekim curama koje su tri puta veće od nje i da ih je pobjedila, a Kim je isto toliko puta manja od nje i nema nikakvih takvih iskustva. Barem kolko ja znam. Mislim da ću se prijaviti za taj posao njenog čuvara.


Sljedeće jutro

Odjenem se u crnu majicu i crnu trenirku te s Tonyem siđem na doručak. On i ja smo cimeri od prve godine ovdje. Uzmemo doručak sa švedskog stola te odemo svako za svoj stol. Primjetim da Kim nije na svom mjestu. Možda će kasnije doći.

„E, dečki. Imam obavijest za vas.“ kaže trener dok se svi ustanemo i krenemo u apartman.

Okrenemo se prema njemu.

„Sljedećih pet dana Kim će vas trenirati. Moj savjet je da ju slušate. Ne želite da vas zamrzi. Također, ona će biti trener na utakmici tako da određuje tko će igrati. Nemojte kasniti.“

Krenem zadnji po stepenicama kada me trener zaustavi.

„Peter. Dođi malo.“ približim mu se „Čuvaj ekipu od Kim. Opasna je.“
Nasmijem se „Ne brinite, treneru.“
„Ali, najviše čuvaj sebe. To ti ozbiljno govorim.“ tajanstveno kaže te ode na terasu gdje su bili ostali treneri.

Šta bi to trebalo značiti?

Vratim se u sobu te se presvučem u dres. Bacim se na krevet. Kim će nam biti trenerica sljedećih pet dana. Nadam se da zbog toga neću izgubiti jutranje trčanje s njom. To bi bilo bezobrazno.

„Halo, budalo. Idemo.“ Tony me trkne te se ustanem.

Imamo krevete na kat kao da smo u nekom domu. Tony spava gore, a ja dolje.
Cijela ekipa se sastane u boravku te stražnjim stubištem odemo do terena.
Krenemo pričati kakav će nam trening biti kada ga Kim vodi. Cura je pa sigurno neće biti nešto teško.

„Evo je.“ Zayn kaže te se okrenemo prema stubištu.

Kim je u crnoj trenirci i majici. Crna joj savršeno pristaje. Ima slušalice na ušima i priča na mikrofon. Vjerovatno razgovara s nekim.
„Ma dajte dečki. Neće biti težak trening.“ kaže Ian.

(***)

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Donde viven las historias. Descúbrelo ahora