12. "Imaš dejt s Mr. Pločicama."

437 15 1
                                    

Ovo itekako nije moguće.

Cure i ja se pogledamo te sve prasnemo u smijeh. Ispred nas se nalaze šest kurve koje plešu na pjesmu koje su odabrale. Ne znam koji je to ples, ali je jako jadan. Sabrina je naravno na vrhu tog pokreta.

U jednom trenu me pogleda te znam da nas izaziva na dvoboj. Pogledam cure i one samo kimnu glavom. Ovako mi dogovaramo koju ćemo točku otplesati. Ali doslovno, potreban nam je jedan pogled.

Malo pogledam dečke te shvatim da ih ovo jako zabavlja. Moram priznati i mene. Kako ću se slatko smijati ovim kurvama kad ih pobijedimo.

Dođe naš dio te se odmah pokrenemo. Svaka pjeva jedan dio pa zajedno. Uskladimo pokrete s našim glasovima. Približimo se zidu kojeg su stvorili od svojih tijela. Moramo naći prolaz kako bi došle na njihovu polovicu.

Ovaj put se nismo ni pogledale, ali smo se u isto vrijeme povukle na pola našeg dijela terena. U dijelu bez riječi se zatrčimo prema njima, napravimo nekoliko zvijezdi, stojeva i koluta te dođemo blizu njih. U posljednjem trenu skočimo te napravimo salto preko njih.

Taman kada dotaknemo pod krenemo pjevati. Sabrini se pobjednički nasmijem jer ćemo za 10 sekundi i službeno pobijediti.

5, 4, 3, 2, 1...

Završimo s još jednim saltom. Svi nam zaplješću te ponovo krenu vikati nešto. Primimo se ispod ruku te se naklonimo i odemo prema izlazu iz kampa.

„Jeste li im vidjeli face? Bile su totalno paf kada smo ih s lakoćom preskočile.“ Lejla se krene smijati kada izađemo na cestu.

„Naravno da jesu. A jeste li vidjele sve one presesne dečke koji su nas skidali pogledom? Uffff, i ja bi njih skinula.“ naravno Emina sa svojim prijedlozima.

„Bile smo savršene. A ti,“ Leona mi se obrati „ako te sada radi ovog ona mala kurva ima na piku, ima da nam odmah kažeš.“

„Naravno, Leona. Ako me takne, reći ću vam iz pritvora jer će me zatvoriti radi brutalnog napada.“ svi se nasmijemo.

Ja znam imati problema s bijesom kada me neko baš dobro iznervira. Ovo kada se ja posvađam s nekim i izvrijeđam nije ništa. Sabrina me jednom baš razbjesnila pa je bilo svašta. Ukratko: obje smo završile prvo u hitnoj pa nakon što smo se i tamo potukle u pritvoru. Nije mi stran njen obraz to jest njena kila pudera pa ju se ne bojim udariti.

„Cure, ja vas ovdje ostavljam. Moram smiriti dečke u kampu. Mislim da je sad testosteron prekardašio svoju mjeru.“ nasmijemo se na moje riječi.

Pozdravimo se te se ja uputim po istoj onoj cesti po kojoj sam prošla mali milion puta.

Stignem taman kada teta Carla postavlja hranu na stol.

„Trebate pomoć?“ upitam ju jer znam da se puno toga nosi.

„Ne treba, milo. Samo ti sjedni. Čula sam da si se dobrano naplesala danas.“ namigne mi sa smiješkom.

Glasno se nasmijem „Nije me bilo deset minuta i već se sve pročulo?“

„Da, milo, je. I znaš što ću ti reći? Drago mi je da si tu malu naučila pameti. Nije tu dugo, ali vidim da je zla i da nije dobra za Brančija.“

„U njihovu vezu se ne diram.“

„Kim.“ Abuelo se pojavi s terase „Možemo li razgovarati?“

Zbunjeno kimnem „O čemu, Abuelo?“

„Je li Branči bio na treningu danas?“ sjetim se kako sam ga potjerala s prvog treninga.

Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora