„Znala sam da se niste izgubili." komentira Lejla te me udari u rame.
Upravo sam im ispričala šta sam sve radila sinoć s Peterom. Malo je reći da su oduševljenje.
„Kim ima dečka, Kim ima dečka." Leona pjevuši.
„Odjebite od mene. Želim znati šta je s vama. Emina, ti prva."
„Luka je zabavan. Cijelo veče smo ležali na plaži te gledali zvijezde. Govorio mi je kako se koja zove i neke zanimljivosti o njima." to kaže nekim slatkastim tonom. Oki, Luka je uspio osvojiti Eminu. Znala sam da je on nekakav romantičar.
„Oki, Leona?"
„Tony i ja smo se cijelu večer šetali. Ugodan za razgovor i, da ne zaboravim, ima prejebeno tijelo."
Tony je isto uspio.
„I na kraju cura koja je prekinula moje savršeno ljubljenje. E, ne znaš koliko te mrzim zbog toga."
„Zajebavali smo se cijelo vrijeme."
„O, ne." prekinem ju „Zajebavali ste se?" upitam te ona tužno kimne „Ubit ću ga, majke mi. Ja njemu smjestim dejt i on to prokocka."
„Kim, ako neće ništa sa mnom, nema veze onda."
„Lejla, da i samo znaš koliko se on spremao za dejt. Više od mene, a ja sam cura. Očito se stiso. Večeras idemo van."
„Može. Ali sada idemo doma. Gladna sam." kaže Emina.
„A ne, ne. Prvo idete kod mene posjetiti Abuela."
Krenemo trčeći do kampa. Tamo nas već čeka Abuelo.
„Pa kakav je to način, cure? Ne bi došle pozdraviti?"
„Pa kako ne, deda. Tu smo." nasmije se Lejla te se svi zagrle.
„Kada sam vas ja natjerao."
„Ma nismo ti htjele smetati."
„Leona, treniram dečke tvojih godina koji su baš tvoj tip, nemoj mene lagati."
Sve se nasmijemo. Cure oduvijek Abuela zovu deda jer smo sve odrasle zajedno pa nas je često on čuvao. Također je i jako opušten u njihovom društvu i, kao što se vidi, zna naše tipove dečkiju.
Još neko vrijeme pričamo te cure odu. Abuelo i ja uđemo u blagovaonu na doručak. Svi sjede na svojim mjestima. Uzmem kavu i sendvič te se uputim na svoje mjesto.
Krajičkom oka primijetim kako me Peter gleda s perverznim osmijehom. Spustim glavu te se i ja nasmijem. Sjednem na svoje mjesto te me dečki odmah pogledaju.
„I? Što su rekle?" prvi progovori Tony.
„Zgodni ste im. Luka je posebno oduševio Eminu sa svojim znanjem o zvijezdama." namignem mu „Leoni su se svidjela šetnja, Tony. A s tobom ću kasnije pričati." pokažem na Frana koji samo pogne glavu.
Brzo pojedem te popijem kavu. Odem u sobu, a u nju ubrzo uđe i Fran.
„Sada me slušaj ti. Ja ti smjestim curu za dejt i ti sve zajebeš." krenem se derati na njega „Zašto si se stiso?"
„A ne znam. Znam da sam kriv. Zajebavali smo se, ali nije to bilo to."
„Ovako, danas imaš posljednju priliku. Ako ju upropastiš, loše ti se piše."
„Obećajem da neću." nasmije mi se.
Izađe iz sobe te se ja bacim na krevet.
Pošaljem poruku Lejli da sam pričala s njenim krepilom te da će se večeras ponašati normalnije. Mobitel stavim kraj sebe te zatvorim oči. Još sam samo danas trener, još samo danas. Zanima me hoće li Branimir doći na trening. Mislim da hoće jer se vidjelo da je bio tužan kada nije igrao. Skoro pa mi ga je i žao.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
RomanceNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...