Moja beba danas slavi osamnaest godina. Probudila sam se prije njega te sada gledam kako spava. Slatkica moja velika. Pomazim ga po obrazu te se promeškolji. Usne razvučem u osmijeh jer je predivno spava. Pogledam na sat i skužim da će uskoro doručak. A tako mi ga je žao probuditi.
Lagano ga krenem ljubiti po vratu. Meškolji se, ali ne i budi. Nastavim ga ljubiti, a on nešto promrmlja. Ništa od ovog. Legnem se na njegovu razinu te ga ljubim u usne. Prestanem te opet krenem. Ubrzo osjećam kako se njegove ruke stežu oko mojeg struka te kako mi uzvraća poljupce.
Ljubimo se dok nam ne ponestane zraka. Odvojimo se jedan od drugog.
„Dobro jutro.“ nasmijano mu kažem.
„O bome je.“ kaže te me još jednom poljubi.
„Doručak će uskoro pa ćemo morati ići.“ napomenem mu, a on zabi glavu u moj vrat.
„Neeeeeeeeeeeeee.“
„Da, da. Ali prije toga, imam nešto za tebe.“ to ga odmah razbudi te se vati u prijašnju poziciju.
„Što?“
„Pa, jedna ptičica mi je rekla da ti je danas rođendan. Sretan rođendan, bebo moja.“ pogurnem ga te se legne na leđa, a ja mu sjednem na torzo te započnem još jednu turu ljubljenja.
„Tko ti je rekao?“ upita kada se legnem kraj njega i prebacim nogu preko torza. On me jednom rukom zagrli oko struka, a drugu mi stavi na guzu.
„Ptičica.“
„A kako se ptičica zove?“
„Ne znam. To mi nije rekla.“ nasmijem mu se.
„Dobro. Hvala ti na poklonu, jako mi se svidio.“ još me jednom poljubi.
„To nije bio poklon. To je bila samo čestitka.“
„A da?“
„Dap.“
„Onda mi se čestitka jako svidjela.“ nasmijemo se.
„Ovo je poklon i nadam se da će ti se i to svidjeti.“
Okrenem se dok sam i dalje u njegovu zagrljaju iz kojeg me ne pušta te otvorim prvu ladicu noćnog ormarića i izvadim lančić. Maknem mu ruku koja je bila na mojoj guzi te lančić stavim tamo.
On ga pogleda te, po njegovoj faci, mogu reći da je bio zadovoljan.
„Odličan je.“ nasmijem se „Hvala ti, malena.“ poljubi me u čelo.
„Drago mi je da ti se sviđa.“ govorim dok ga stavlja oko vrata.
„Sve mi se od tebe sviđa.“ sad on mene gurne da ležim na leđima te se nagne nad mene i krene me ljubiti.
Ovo tako jebeno paše. I još je jutro. Govorim si kako sam glupa dok ga prekidam „Stani, stani.“
„Što je bilo?“ zabrinuto upita.
„Doručak.“
„E, jebao te doručak. Ja tu pokušavam nešto sa svojom curom, a ona bi jela.“ nasmijano kaže.
„Eh, ti si našao curu koja je uvijek gladna.“
„E jebi ga. Bolju nisam mogao.“
Awwwwww. Kako je sladak.
Makne se s mene te ja odem do ormara po neku majicu.
„Ne zaboravi grudnjak.“ perverzno mi govori dok uzima svoju majicu iz mog ormara. Možda sam uzela nekoliko njegovih majici. Možda, samo možda. Uopće cijeli njegov ormar nije kog mene, neeee, ma kud bi.
YOU ARE READING
Izgubljena ljubav ✔ *UREDĐUJE SE*
RomanceNakon nekoliko svađa između nje i njezinog oca, 17-ogodišnja Kim je natjerana provesti ljetne praznike s djedom u teen nogometnom kampu. Misli da joj je ljeto propalo jer je u planu imala tulume svake večeri, pijančevanje do zore, trežnjenje preko d...