Ed chciał coś powiedzieć, ale najprościej w świecie zaniemówił. Sama nie wiedziałam co powiedzieć. Staliśmy tak przez dłuższy czas. W końcu zaczął Carlisle:
- No cóż dzieci, poradziliście sobie z dwójką poradzicie z trójką.
- Tak tak, poradzimy. Odpowiedział nadal bardzo zdziwiony Edward. W zasadzie to go rozumiem w zasadzie nie dawno urodziłam Nathaniela, a teraz kolejne dziecko.
****6 miesiąc ciąży****
- BELLA, EDWARD! Zawołała nas Alice.
- Co się stało? Zapytałam z zaciekawieniem.
- Alice miała wizję., daleką wizję.
- Co zobaczyłaś? Spytałam tym razem trochę bardziej poddenerwowana.
- To będą bliźniaki. Odpowiedziała podekscytowana Alice.
- J.. jak to?
- Chłopak i dziewczynka!!! Ona tak bardzo się cieszyła, a my z Edziem byliśmy jeszcze bardziej zmartwieni. Carls mówił, że zawsze może być jeszcze aborcja, ale nie mogę tego zrobić. Nie wybaczyłabym sobie tego. Musimy jakoś sobie poradzić, z wsparciem rodziny na pewno nam się to uda... Przynajmniej mam taką nadzieję. Nie opuszczała mnie myśl o bliźniętach, które nie długo będą pod naszą opieką, moją i Edwarda.
~ Edward ~
Sam nie wiedziałem co o tym myśleć...Gdybym powiedział Belli o oddaniu ich do domu dziecka, najprawdopodobniej by mnie zabiła - wcale się nie dziwię. Mamy jednak jakiś inny wybór? Nie poradzimy sobie, choćbyśmy się starali jak nigdy to z czwórką dzieci... Renesme co prawda tak czy tak tu nie mieszka i rzadko ją widzimy, ale Nathan.
- Edward, Bella macie już imiona? Zapytała Alice - nie wiedziała co to rodzicielstwo, gdyby to jej by się to przytrafiło pewnie nie byłaby taka szczęśliwa.
- Ymmm, nie. Odpowiedziała Bella.
- Proponuję tak: dwie dziewczynki Emma i Amber, dwaj chłopcy Lucas i Zack, a jak chłopak i dziewczynka to Lucas i Emma. Powiedziała i uśmiechnęła się Al.
- Ymmm, tak, tak fajne na pewno wykorzystamy. Odpowiedziałem nadal zamyślony.Dzisiaj króciutko, ale obiecuję następnym razem będzie lepiej 😊 Gwiazdeczki mile widziane i dziękuję za już ponad trzy tysiące wyświetleń i ponad dwieście gwiazdek. Papatki misiaczki 😘
CZYTASZ
Razem aż do śmierci [kontynuacja zmierzchu] 1&2
FanfictionKsiążka ta jest kontynuacją adaptacji filmowej książki "zmierzch". Bella i Edward wyjeżdżają na wakacje. Bella źle się czuje, po powrocie okazuje się, że jest w ciąży. To jednak nie jedyne zmartwienie małżeństwa. Alice miała wizję, niedługo będzie b...