Błagam przeczytaj do końca. Późniejszą notkę na dole też.
{DWA LATA PÓŹNIEJ}
(/NARRATOR\)
Kian planuje przyszłość z Hanną, lecz tak samo jak ona chcą jeszcze poczekać. Są młodzi i korzystają z życia nie myśląc o dzieciach i małżeństwie.
Są razem bardzo szczęśliwi, a rodzice Kiana - Bella i Edward polubili dziewczynę.
Co do Belli i Edwarda między nimi dużo się nie zmieniło.
Ich uczucia do siebie nie zmieniły się. Ewentualnie pogłębiły. Po powrocie Edwarda oboje zadbali o swoje dzieci. Są razem szczęśliwi i nic nie zdoła ich rozdzielić.
To miłość, która trwała, trwa, i będzie trwała do śmierci i po niej.
Mają siebie i to wszystko czego potrzebują.
To prawdziwa miłość i mimo przeszkód na ich wspólnej drodze nadal są razem.
Co do Renesme aktualnie mieszka z Zackiem i jest singielką. Zerwanie z Jake'iem boli ją na tyle, że nie umie na nowo się z kimś związać.
Są jeszcze jej dzieci, jej oraz jej byłego chłopaka.
Renesme mimo bólu próbuje je wychować, myślała o oddaniu ich, ale jak? W końcu to hybrydy. Zack jako jej najlepszy przyjaciel pomaga jej tak samo jak wujkowie, ciocie, wspaniali rodzice i rodzeństwo. Głównie Kian, ale reszta jej rodzeństwa również z chęcią spędza czas z siostrzenicą i siostrzeńcem.
Typowy Happ end, ale to nie bajka, czy film.
Jake uciekł i już nie wrócił. Niby nie jest już ważny, ale zmarł.
Zostają jeszcze rodzice Belli.
Zacznijmy od Renee z którą neu wiedzieć czemu kontakt się urwał. Zmartwieniem i podejrzeniami Cullenów jest Volturie, które mogło zabić Renee z powodu, iż wiedziała o istnieniu wampirów.
Jednak jej śmierć nie jest pewna i nie zgadza się parę rzeczy.
Ostatnio Renesme ją widziała, nie wyglądała za dobrze...
A co do Charliego, to... Kilka tygodni temu odbył się jego pogrzeb.
Zmarł podczas jednej akcji w pracy. Bycie policjantem nie jest łatwe i jest to pewne ryzyko.
Charlie zaryzykował i odszedł.
Ale może to jeszcze nie koniec?
Notka:
Wiem, że nie taka była umowa, ale sami zauważyliście, że ostatnio mi to nie wychodzi. Zaczęłam pisać tą książkę będąc ogromną fanką zmierzchu, ale moje zainteresowania i podejścia do filmów, lub książek zmieniły się. Wprost: Zmierzch znudził mi się. Przykro mi. Nie będę raczej pisała drugiej części, bo skoro nie umiem dokończyć tej to jak mam pisać następną. Jednak jeżeli miałaby się pojawiać to was o tym poinformuje. Proszę, nie miejcie mi tego za złe. Musicie mnie zrozumieć ^^ Dziękuję wam za wszystko, ponieważ ta książka ma już ponad osiem tysięcy wyświetleń i tyle gwiazdek ile sobie nie wyobrażałam. Jeszcze raz DZIĘKUJĘ. A teraz już ostateczne pa! A nie jednak nie. Jeszcze co do tego epilogu to wiem, że krótki i beznadziejny, ale szczerze nie pisałam jeszcze epilogu. Teraz już szczere pa!
CZYTASZ
Razem aż do śmierci [kontynuacja zmierzchu] 1&2
FanfictionKsiążka ta jest kontynuacją adaptacji filmowej książki "zmierzch". Bella i Edward wyjeżdżają na wakacje. Bella źle się czuje, po powrocie okazuje się, że jest w ciąży. To jednak nie jedyne zmartwienie małżeństwa. Alice miała wizję, niedługo będzie b...