56. Wypadek

118 8 6
                                    

. Myślę, że co miesiąc zawsze będzie Maraton składający się z 4-6 rozdziałów.

~ Ness ~
Cały dzień siedziałam w pokoju. Nie miałam ochoty wychodzić gdziekolwiek. Tata mówił, że wyolbrzymiam sprawę, i, że to jest tylko miesiąc, ale ja i tak czułam ci czułam.
~ Bella ~
Sprzątałam pokój, bo Nadia potrafi strasznie bałaganić. Byłam trochę zmęczona, więc zrobiłam to mocy zużyłam jej bardzo dużo i poczułam się słabo, bardzo słabo i ciemność...
~ Edward ~
Byłem w łazience, kiedy usłyszałem jak Nadia płacze. W pokoju była Bella, więc nie wychodziłem do niej, ale ona płakała i płakała. Wszedłem do pokoju i zobaczyłem nieprzytomną Bellę. Szybko pobiegłem do Carlisle, kiedy był on w naszym pokoju próbowałem uspokoić Nadię. Okazało się, że Bella zużyła za dużo mocy. Ponieważ dopiero zaczynała się się uczyć to nadużyła tej mocy. Zapadła w śpiączkę, a możliwość, że się obudzi to 46%. Załamałem się...
Nie wiedziałem co zrobić. Byłem w Totalnej rozsypce. Lecz teraz nie mogłem się poddać. Nie mogłem zostawić dzieci. One też potrzebują opieki i wsparcia. Chociaż miałem obawy jak będę opiekował się dziećmi. Na szczęście Esme i Carlisle zaoferowali mi pomoc. Ja oczywiście się zgodziłem, bo sam nie poradził bym sobie z dziećmi.

10 min później

Carlisle przeniósł belle na łóżko. Leżała na nim podczas zamiany w wampira. Tylko bez belli atmosfera w domu się zmieniła.
Nie było wesoło tylko smutno i markotnie. Z niecierpliwieniem czekaliśmy na Carlisa, który miał zrobić jeszcze inne wyniki badań.
Przyszedł. Cały osmutmiały. Miałem zdenerwowaną mine. Bałem się, że ma dla mnie źle wieści. I miałem rację. Carlise powiedział, że pomylił się w badaniach. Nie wiedziałem co znaczy: pomyliłem się. Byłem lekko poddenerwowany. Więc zapytałem w prost:
-Ci to oznacza?
- oznacza to, że...
Przerwał dzwoniący telefon.
Odebrałem. Mówiłem: Halo Halo Halo!
Ale nikt nie odpowiadał. To był raki głuchy telefon.
Wkońcu Carlise powiedział:
-Oznacza to, że Bella...

Hej tu znowu Janaska_Cat Zuzia napisała początek tego rozdziału a ja resztę. Mam nadzieję, że się podobało. Zapraszam na mój profil.
Buziaki 😘😘😘

Razem aż do śmierci [kontynuacja zmierzchu] 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz