Przeczytaj notkę!
(Renesme)
Nie obudziło mnie nic innego jak płacz mojego dziecka.
W zasadzie i tak miałam za niedługo wstawać...
Uspokoiłam Raily i poszłam do kuchni, gdzie był Zack.
- Cześć Nessie, nie śpisz już? - Chłopak spojrzał na mnie popijając zapewne kawę.
- Idę dziś do fryzjera. - Przypomniałam mu i wzięłam jabłko do ręki.
- No tak faktycznie, ale w zasadzie po co ty tam idziesz? - Uniósł jedną brew.
- Chcę się przefarbować. - Oznajmiłam.
- Przefarbować?! - Powiedzmy, że to nie był krzyk tylko głośne gadanie.
- Tak, chciałabym trochę się odnowić. - Pomyślałam chwilę. - Zmienić coś w sobie. - Uśmiechnęłam się.
- No dobra...rób co chcesz. - Westchnął.
• Kian •
- Hannah! - Zawołałem moją dziewczynę.
- Co jest? - Zapytała wchodząc do mojego pokoju. W sumie to naszego.
- Przyniesiesz mi coś do jedzenia? - Nie wykorzystywałem jej, po prostuorstu strasznie źle się czułem.
- Ręce i nogi masz? - Sarknęła.
- No proszę. -
- Ostatni raz! - POWIEDZIAŁA głośno i wyszła kierując się zapewne do kuhni.
• Nadia •
- Mamo! Mam już piętnaście lat! Jestem już prawie dorosła przestań mnie kontrolować! - Byłam zła na mamę. Bardzo zła.
- Wiem Nadiu, wiem, ale zrozum martwię się o ciebie. - Nie no zaraz nie wytrzymam.
- Mamo...- Westchnęłam głośno. - Wyjdź. - Mama bez sprzeciwu wyszła, a ja zostałam sama.
• Bella •
Po kolejnej kłótni z Nadią, które ostatnio zdarzają się coraz częściej zeszłam do salonu.
- Cześć. - Powiedziałam i usiadłam na sofie obok Edwarda.
- Coś się stało? - Zadał pytanie z troską w głosie.
- Byłam u Nadii więc się domyśl. - Spojrzałam na niego.
- Dojrzewa. - Westchnął. - Moja mała Nadia dojrzewa.
- Już nie taka mała. Tak samo jak Nessie. Wszyscy są już dorośli, to takie dziwne, że się nie starzejemy. - Widziałam jak amdia rośnie, dojrzewa. Jak Nessie staje się diesla, a ja sama pozostawałam w tym samym wieku...
Może nie w wieku, ale z mojego wyglądu można wywnioskować, że mam dwadzieścia lat co jest oczywiście błędem.
• Edward •
Ja tam się już przyzwyczaiłem.To tyle Ed? Tyleasz do powiedzenia na początku drugiej części zmierzchu by LITTLExGIRL?
Nie, jeszcze że zapraszam do czytania!
Notka:
Skończyłam książkę i dostałam weny 😂 Tak o to pisze drugą część! Napiszcie czy się cieszycie i czy w ogóle jesteście?
CZYTASZ
Razem aż do śmierci [kontynuacja zmierzchu] 1&2
FanfictionKsiążka ta jest kontynuacją adaptacji filmowej książki "zmierzch". Bella i Edward wyjeżdżają na wakacje. Bella źle się czuje, po powrocie okazuje się, że jest w ciąży. To jednak nie jedyne zmartwienie małżeństwa. Alice miała wizję, niedługo będzie b...