Глава четвърта

4.2K 193 17
                                    

Гледната точка на Лиъм:
   Почти можех да бъда сигурен, че успешния остатък от работния ми ден, се дължеше на това, че Беа се съгласи да стане бавачка на сина ми. Не знаех какво се беше случило и нямах представа защо беше размислила, но съм благодарен, че го беше направила. Остава ми да разреша само един проблем преди пристигането на Беа, който в действителност беше най-големия, и носеше името Ксения. Как да се прибера при съпругата си, която винаги е била ужасно ревнива и да й съобщя, че от сряда у дома ще живее младо момиче, което ще се грижи за Алекс и ще се разхожда из дома ни? Знаех, че тази вечер щеше да бъде тежка. От сега можех да усетя скандала, който се задаваше. Трябва да намеря начин, по който да успокоя Ксения. Единственото, за което се сещах беше детето ни. Алекс беше слабостта и на двама ни. Ако извадя достатъчно убедителни аргументи, тя ще склони и ще приеме факта, че Беа ще бъде като част от семейството за известно време.
   По пътя за вкъщи, след поредния натоварен ден в света на компютрите, имах възможността да помисля за предстоящото. Искрено се надявах, че Ксения ще приеме новината по-спокойно, отколкото очаквах и Алекс няма да се опита да извърти някой номер, за да прогони Беа, когато тя дойде. Не бях говорил нито със съпругата си, нито със сина си. Бях действал зад гърба им, без тяхното знание и имаше голяма вероятност да си заслужа всичко, което Ксения щеше да ми наговори, ако се ядоса на своеволието, което съм извършил.
   Много от хората, които ме познават и знаят кой съм, непрекъснато се чудят защо съм избрал имението ми да бъде толкова отдалечено от града. Е, истината, която знаеше само семейството ми беше, че след цялата шумотевица в компанията през деня, се нуждаех от тишина и спокойствие през нощта. Домът ми беше в тих район, извън натоварения Сиатъл, и беше сравнително голям. Имахме басейн, преден двор, заден двор, където Алекс, обожаваше да си играе и цялата околност също беше наша. Разполагахме с няколко акра земя, с която можехме да правим, каквото си поискаме. Отвътре имението също не отстъпваше по големина. Разполагахме с вътрешен басейн, всекидневна, трапезария, огромна кухня и достатъчно бани и спални за гости и персонала, който работеше при нас. Не знам защо бях купил подобен имот, при положение, че там живеехме само аз, Ксения и Алекс. И от време на време майките ни идваха, за да ни посетят. Майката на сина ми също беше израснала без баща, но за разлика от мен, нейния беше починал. Може би, когато бяхме по-млади и все още влюбени, това беше една от основните причини, поради които се сближихме. И на двамата ни беше липсвала бащинска фигура.
   Паркирах автомобила си на обичайното място и постоях известно време вътре, преди да се реша да изляза. Не исках и да си помислям какво следваше, но знам, че е за доброто на сина ми, затова щях да стисна зъби и да се преборя с Ксения. Най-накрая реших да изляза от луксозната Шкода и се запътих към входната врата. Прекрачих прага на дома си, където, както обикновено, веднага бях посрещнат от Наталия. Тя беше една от жените тук, които се грижеха за вида на имението отвътре и за приготвянето на храната, която всеки ден слагаха на масата ни.

For You (BG Fanfiction)Where stories live. Discover now