Вчера(вторник) по погрешка съм качила глава на Never Let You Go. Затова днес качвам на For You. Графикът не се е променил. Глави на For You отново ще има във вторник и събота, а Never Let You Go в сряда и неделя.
Гледната точка на Беа:
Кафенето беше изискано. Моника се беше постарала, а това ме учуди. Искаше да говори с мен. Нямах представа за какво, но не бях спала цялата нощ. Нервите ми бяха обтегнати. Очаквах, че ще съм насаме с нея, но в последния момент разбрах, че и Лиъм ще присъства. Не виждам целта на Моника, но бях благодарна. Присъствието му щеше да ми подейства успокояващо. За какво ще е този разговор? Ще ни изнудва, за да мълчи? Ще иска пари, ще ме унижава, ще ни поучава? Възможностите бяха твърде много, но накрая знам, че ще е нещо неочаквано. Няма да съм подготвена, но ще направя всичко по силите си, за да спася любовта си с Лиъм. Щях да се боря за него. В очите на двете сестри аз бях дете, но в сърцето си… прекрасно знам, че то е неправилно своя избор. И това е Лиъм. Щях да се изправя срещу всеки, който реши да застане на пътя на щастието ни. За много хора, сигурно бих била луда. Имам връзка с доста по-голям от мен мъж и очаквам той да има същите намерения. Но те не познаваха Лиъм, не знаеха какъв е, не знаеха колко съвършен е. Сърцето ми беше негово. Можеше да прави с него, каквото си поиска. Ако иска може да го запази, ако иска може и да го разбие.
Усетих как ръката на Лиъм нежно хвана моята под масата. Докосването му ме върна в реалността. Бях приклещена от Моника и въпросите й, но поради мислите, в които бях потънала, тя отклони вниманието си от мен. Сега го беше насочила към Лиъм. Проследих малка част от разговора им, но това беше достатъчно, за да започна да ревнувам. Говореше му сякаш не съществувам. Затова ли ни покани? За да флиртува с него и да ми демонстрира това колко по-добра е от мен? Не издържах. Бях на крачка от това да я хвана за косата, но трябваше да се въздържам. И изведнъж проумях това, което беше намислила. Знаеше, че не можем да й се противопоставим и бе решила да се възползва от това. Като се опитва да го сваля и да ме дразни едновременно. Гледах навсякъде другаде, но не и в тях. И въпреки това чувах всичко.- Лиъм, радвам се, че прие поканата ми. Липсваше ми. Имах нужда да те видя. – притисна се към него, но той опита да се отдръпне.
- Моника, защо изобщо ни покани с Беа? Имаш ли да ни казваш нещо?
- Ами… не. Исках да те видя. И исках да си поговорим. Не сме се виждали от години. – усмихна се и постави едната си ръка на рамото му. – Наистина си се превърнал в голям красавец.
YOU ARE READING
For You (BG Fanfiction)
FanfictionЗапочнал от нищото, постигнал огромни успехи и създаващ впечатление на строг и честен мъж - това е Лиъм Пейн. Един от най-големите бизнесмени в Сиатъл. Тридесет годишният красавец е мечта на всяка жена - материално осигурен, с чувство за хумор, безк...