Chanyeol pov.
Nagyon jól éreztem magam Baek társaságában, és legszívesebben az egész délutánt vele töltöttem volna, de sajnos a munka az munka. Szeretném jobban megismerni és több időt tölteni vele. Hangosan sóhajtok fel, mikor leparkolok a cég előtt majd ráérősen lépkedek irodám felé. Örülök, hogy Suho valóban nem keresett a nap hátralévő részében egy-egy sürgős tárgyalás vagy hasonló számomra unalmas, de fontos dolgokkal így be tudtam fejezni az összes papírmunkát mi a héten az asztalomra halmozódott. Mivel holnap szombat, így én is pihenhetek. Alig várom, hogy egész nap ne kelljen foglalkoznom a vállalat ügyeivel. Ritkán tartok magamnak hétvégét, de mostanában tényleg túlhajtottam magam így rám fér egy kis pihenés. Mikor mindennel végzek, még sorba rendezem az iratokat majd összekapva cuccaimat lépek ki irodám ajtaján. Közben az üveg ablakokon már látom, hogy jócskán besötétedett így sietősebbre vettem a dolgokat. Kifelé menet még bepillantottam a marketin osztályra, de ahogy gondoltam Seungwoo nem ült az asztalánál. Remélem most legalább otthon van Baekkivel és nem hagyta megint magára éjjelre. Veszélyes az a környék pláne így, hogy ez a betöréses gyilkosság is megtörtént. Akár hol nézem még sehol nem láttam, hogy elkapták volna a gyilkost mivel azon a területen nincsenek kamerák és a járőrautók sem haladnak el ott sokszor mivel kieső rész, ezért még csalogatóbb az ilyen alja népségnek. Lent elköszöntem a portástól és a biztonsági őröktől, majd autómmal egyenesen haza vettem az irányt. Otthon alaposan lefürdök, majd egy pohár bor társaságában ülök le hatalmas nappalim fehér kanapéjára. Bekapcsolom a híreket hogy legyen valami alapzaj, de egyébként a telefonomat elővéve lépek fel a kedvelt közösségi oldalra az instagrammra. Eszembe jutott, hogy talán Baek is fent lehet, így azonnal rá kerestem és nem kellett csalódnom. Gyorsan bekövettem utána pedig természetesen a képeit nézegettem. Rengeteg képe van fent köztük különböző rajzok épületekről vagy éppen emberekről illetve a tájról is. Nagyon tehetséges... Basszus! Yixing! Totál megfeledkeztem róla, hogy megkérdezzem a suliról. Gyorsan kilépve az alkalmazásból nyitottam meg az említett névjegyét majd sebtében írtam neki egy SMS-t.
Ma:22:43
Chanyeol
Yixing! Beszélnünk kell!
A hétvégén tudnánk találkozni?Yixing
Persze, vasárnap délután 2-kor megfelel?Chanyeol
Tökéletes! Örök hálám.Megkönnyebbülten sóhajtottam fel. Nem hiszem el, hogy majdnem elfelejtettem egy ilyen fontos ügyet, mellyel közelebb kerülhetnék Baekhez. Szerencsém, hogy Yixing ráér, remélem el is vállalja. Gyorsan lehúzom a poharam maradék tartalmát majd fáradtan kelek fel a kanapéról kikapcsolva TV-m. Szobámba vánszorgok majd elterülök hatalmas francia ágyamon. Baek vajon már alszik? Biztos, hisz már nagyon késő van. Inkább nem zavarom most már, majd holnap megköszönöm neki még egyszer az ebédet. Tényleg fantasztikusan főz. Ez a fiú tökéletes. Hangosan felsóhajtok, és próbálom elterelni gondolataim, mert akár hányszor a fiú jár az eszemben, elkalandozom. Elképzelem, ahogy alattam fekszik a törékeny testével, keze feje fölé kikötve, vagy háta mögött összebilincselve... Atyám... Hihetetlenül izgató. De féltem őt magamtól. Szex közben általában elvesztem a fejem és bevadulok ezért is aggódok kissé a közelében, nehogy előtörjön belőlem a vadállat énem és képes legyek ott és akkor megerőszakolni. Olyan törékeny, nem akarnám tönkre tenni. Ráadásul a betegségére is figyelni kell. Na ne szaladjunk ennyire előre.. Egyáltalán nem is lehetek biztos benne, hogy meleg. Hisz azért valljuk be biztos népszerű lenne a lányok körében. De ha csak rá gondolok, hogy együtt töltök vele egy éjszakát... - Ahh. – Nyögök fel hangosan mikor megrándul alsó tájékom. - Szép volt Chanyeol. – Dorgálom magam hangosan majd nagy nehezen kikelek ágyamból és a fürdőbe lépve állok be a zuhany alá. Rég volt már, hogy bárkivel is együtt lettem volna, így már igazán rám fér a törődés. A meleg vizet megengedve simítok egyik kezemmel mellkasomon felfelé, míg másikkal lefelé veszem az irányt. Rákulcsolom ujjaim nemességemre és egyenletes ritmusban kezdem mozgatni rajta csuklóm. Elképzelem, ahogy kezem helyett Baekhyun szája kényeztet. Egyre gyorsabban járok a nedves, szűk forróságban. Gyorsítok csuklóm mozgásán is, és hála a képzeletbeli Baek szájának gyorsan a csúcsra érek. Hangosan felmorranva nyögöm nevét, miközben homlokom a csempének támasztva lihegem ki magam. Még egy pár utolsót rántok magamon ezzel kifacsarva élvezetem utolsó cseppjeit, majd miután sikerült rendezni a légzésem gyorsan lemosom magam azután a csempét is, ami kapott egy kicsit élvezetemből. Lassan elzárom a jó meleg vizet és most már remélhetőleg végleg felvéve alsóm fekszem be végre rendesen ágyamban egy kis pihenés reményében. Magamra húzom a takarót és bár fáradt vagyok, mégis forgolódok kicsit, mire végre elnyom az álom.
ESTÁS LEYENDO
Az élet amit Tőle kaptam (+18 - ChanBaek) ~ Befejezett
FanficEXO - ChanBaek ~ Hungarian fanfiction ---------~---------~---------~---------~--------- - Baekhyun, szeretném bemutatni a főnököm, Park Chanyeolt, a Park Enterprise vezérigazgatóját. Chanyeol úr, ő Baekhyun, az unokaöcsém. - Nagyon örülök Baekhyun...