- Chanyeol? Miért vagy itt? – nyögöm ki nagy nehezen, de semmi mást nem látok az arcán, csak a szín tiszta döbbenetet.
- Ő azaz építész akit találtál? – néz megdöbbenve a mellette álló nőre válasz helyett.
- Igen, ő Byun Baekhyun! Még csak egy éve diplomázott, de már rengeteg helyet felépített. Emlékszel a Kínai akváriumra ahol a múlt hónapban voltunk Sejonggal? Azt is ő tervezte!
- Igazából, azaz akvárium volt a diplomamunkám – szólok közbe, mert eléggé zavarba hoz, hogy úgy beszélnek rólam, mintha itt sem lennék.
- Látod, pedig az is fantasztikus volt! – dicsér tovább, ami kezd már kicsit frusztrálni.
- Tiéd a BB Enterprise? – nézek Chanyeol szemeibe szemöldökráncolva.
- Igen. 4 éve átneveztem a céget – vakarja meg tarkóját, mire értetlenül pillantok rá.
- Mégis miért?
- Személyes okokból – vonja meg vállát, mire bólintok, majd az asztalhoz sétálva leülök velük szembe. Nem fogom csak az miatt visszamondani az ajánlatot, mert Chanyeolé a cég. Látszólag tényleg nem tudta, hogy velem fog találkozni, tehát egyértelműen nem megtervezte. Nem gondoltam volna, hogy ilyen mély érzéseket fog kiváltani belőlem, ha újra találkozunk. Azt hittem ez a négy és fél év elég volt ahhoz, hogy végleg kiverjem a fejemből, de úgy látszik tévedtem. Igaz, rengeteget gondoltam rá, az öleléseire, a csókjaira, de attól még reménykedtem, hogy sikerült lezárnom a múltam azon részét.
- Ismeritek egymást? – kérdez rá a hölgy, miközben leül velem szembe, végül Chanyeol is helyet foglal.
- Mondhatni – bólintok – ha még így is áll az ajánlat szívesen elvállalnám, ha meg tudjuk beszélni az elképzeléseket – fordulok Chanyeol felé, mire csak az asztalt bámulva bólint egyet.
- Hozok kávét, Baekhyun maga milyet kér?
- Egy jeges Americanot, köszönöm.
- Rendben, mindjárt hozom – hagy kettesbe minket. Hangosan fújva ki a levegőt tüdőmből dőlök hátra.
- Örülök, hogy látlak – emeli rám tekintetét a colos, mire csak elmosolyodom.
- Én is Chanyeol, jól nézel ki.
- Te is. Úgy tűnik sikerült, hm? Építészmérnök lettél – dől az asztalhoz egy apró mosollyal, ám válaszként csak bólintok.
- Miért nevezted át a céget? – kérdezek rá, hiszen tényleg furdal a kíváncsiság, hogy miért csinálta.
- Tényleg nem tudod? – kuncog fel egy kicsit. Válaszként először csak értetlen tekinteteimmel bombázom.
- Tudnom kellene?
- BB a neve. Byun Baekhyun – felel egyszerűen, mire mintha arcon csapnának, ér el a felismerés, ezért kikerekedett szemekkel nézek rá.
- Mégis miért csináltad? – ráncolom össze szemöldököm.
- Így úgy éreztem, hogy akkor is velem vagy, ha közben mégsem – motyogja halkan, mire felsóhajtok.
- Sajnálom.
- És, hogy vagy? – kérdez rá kissé félve.
- Jól, Chanyeol. Azt hiszem sikerült túljutnom azon, ami évekkel ezelőtt történt – mosolyodok el keserűen, mikor megérkeznek a kávéink.
- Tessék, egészségére!
- Köszönöm, elnézést, de ön tudja a nevem, viszont én nem ismerem magát – nézek az éppen helyet foglaló nőre.
YOU ARE READING
Az élet amit Tőle kaptam (+18 - ChanBaek) ~ Befejezett
FanfictionEXO - ChanBaek ~ Hungarian fanfiction ---------~---------~---------~---------~--------- - Baekhyun, szeretném bemutatni a főnököm, Park Chanyeolt, a Park Enterprise vezérigazgatóját. Chanyeol úr, ő Baekhyun, az unokaöcsém. - Nagyon örülök Baekhyun...