Merhaba arkadaşlar. Yeni bir bölümle karşınızdayım. Şu Arthur'u da kaç bölümdür kurtaramadık gitti. Hadi iyi okumalar size, oy ve yorumlarınızı bekliyorum :)
Noin heyecanla Soletluna'nın zihniyle bağ kurmaya çalıştı.
Soletluna, sanırım çözümü buldum. Kral Fortem'in taht odasının önünde buluşalım.
Ve cevabı beklemeden kendini sihir yoluyla taht odasının önüne attı. Soletluna ise birkaç saniye sonra yanında heyecanla belirmişti. Odanın önündeki muhafızlar, bu birden ortaya çıkan büyücülere henüz alışamamış oldukları için ürkmüşlerdi. Noin, Soletluna da yanına geldikten sonra Kral Fortem ile görüşmek istediklerini muhafızlara bildirdi. Muhafızlardan biri içeri girdikten yaklaşık 30 saniye sonra tekrar dışarı çıktı ve "Buyrun efendim. Kral hazretleri sizi bekliyor." dedi.
İkili içeri girip tahtında oturan krala yaklaştıktan sonra, reveransta bulundular. İlk konuşan yine Noin oldu.
"Kral Fortem, bildiğiniz üzere uzun süredir şovalye Arthur'un sorunu için ilahi büyü kitabını inceliyordum." dedi.
Kral Fortem başını onaylarcasına salladıktan sonra konuştu.
"Biliyorum Noin. Ancak merak ediyorum. Şimdiye kadar kitabı bitirmiş olman gerekmez miydi?"
Noin de kafa salladı ve "Evet efendim. Zaten bitirdim. Ancak bildiğiniz üzere bu kadim kitap büyülüdür. Sayfaları değişebiliyor. Bazen ise bilgilerin yeri değişiyor. O yüzden tekrar tekrar okudum."
Soletluna araya girme gereği duydu. "Biliyorsunuz ki ilahi büyü kitabı yüzyıllar önce en bilge cadı ve büyücülerin bilgileriyle yazıldı. Onların sihirleriyle tılsımlandı. Çağlar boyu gelişen topluma ve yeniliğe ayak uydurulması için bilgilerin kendini yenilemesi doğaldır."
"Anlıyorum." dedi Fortem, sakalını bir eliyle sıvazlarken. Ardından tahtında doğruldu ve devam etti. "Yani bir çözüm yolu mu buldun Noin?"
Noin heyecanla kafa salladı. "Evet Kral Fortem, sonunda aradığımızı buldum. Kitap bize her zaman açık bilgiler vermemiştir. Kimi zaman şifreleri bizim çözmemiz gerekir." dedi ve Soletluna'ya döndü.
"Lütfen bana söyleyin Bilge Luna. İllüzyon büyüsünün kaynağı nedir? Ne ile beslenip büyür?"
Soletluna soru karşısında düşündüğünü belli edecek şekilde hafiften kaşlarını çattı. Uzun süre düşünmesine gerek kalmadan cevapladı.
"Elbette karanlıktır Noin. İllüzyon büyüsü, kandırmak, zihin oyunları oynamak ve aldatmak üzerine kuruludur. Bunu da en iyi geceleri uygulayabilirler. Zira kullandıkları büyü gündüzleri fazlasıyla kendini ifşa eden, kullanımı pek işe yaramayan bir büyüdür."
"Peki ikinci sorumu da cevaplar mısınız lütfen. Eğer bir illüzyon büyücüsünü yok etmek için bir başka büyücü seçecek olsaydınız, hangi tür büyüyü kullanan büyücüyü seçerdiniz?"
Soletluna bu sefer hiç tereddüt etmeden cevapladı.
"Güneş elbette! Karanlığı yenecek en büyük güç ışıktır. Ancak ay büyücüsünün ışığı yetersiz kalacağı için, güneşi seçerim."
Noin memnuniyetle gülümsedi. "Elbette öyle. Gün ışığı, Noctis'in sonunu getirecek yegâne silah. Zira artık o bir insan değil. Bir insanda takılı kalmış bir ruh parçası. Ruhlar da saf enerjiden oluşur, kendini sürekli yenileyen saf enerji... Noctis'in ruhu da, illüzyon büyüsünün etkisiyle karanlık enerjiyle dolu."
"Ve diyorsun ki, karanlık enerjiyi yenebilecek tek şey, aydınlık enerji." dedi Kral Fortem bir çıkarımda bulunarak.
"Evet." dedi Noin. "İlahi Büyü Kitabı'nda yazan şu cümleyi dinleyin." diyerek kitabın sonlarına doğru olan bir sayfayı bulup, parmağını bir cümlenin altına koydu ve okumaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eviata Efsanesi (Gay)
Viễn tưởngGörüşünü engelleyen eller ortadan kalktığında, Claude gördüğü manzarayla bir süre konuşamadı. Sanki bütün Eviata ayaklarının altında gibiydi. Ejderhasıyla uçarken bile böylesine güzel görünmemişti bu topraklar gözüne. Ayışığının katkısı büyüktü tab...